Gå til innhold

Disse fem Metro-funksjonene elsker vi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg har vondt for å forstå formuleringene deres her, men jeg synes påstanden om at Internet Explorer 10 ikke kan kjøre i desktop mode i Windows RT er litt tynn i og med at Microsoft mer eller mindre har bekreftet at noen få RT-applikasjoner, som bl.a. MS Office for Win RT og IE 10 faktisk VIL kunne bytte til desktop-mode, også i Win RT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Flott at steam får linuxstøtte sier nå jeg.
Det har det vel hatt en stund, uten at alle spillene nødvendigvis fungerer av den grunn. Det jeg virkelig gleder meg til er å få Photoshop på en tablet. Forhåpentligvis lager de en utgave som støtter multitouch ;)

 

Bare sørg for at du da kjøper x86 utgaven av W8 nettbrett, og ikke arm (WRT).

 

Ellers er jeg enig at dette blir en stor fordel. På kontoret kan man bruke nettbrettet som vanlig PC (desktop), tilkoblet stor skjerm og tastatur. Må jeg på farten er det bare å nappe den med seg og bruke metro. Da disse støtter direct access har jeg til en hver tid samme tilganger i det interne nettet som om jeg var på kontoret. Jeg kan da sitte på flyet og gjøre ferdig presentasjonen,

 

Der jeg skal ha møte er det bare å docke enheten og blåse alt opp på en storskjerm/videokanon etc.

 

Dette blir gull i bedriftsmarkedet. Samtidig får man etter hvert mye informasjon inn i metro, og man får da så og si alt man behøver å vite med et lite trykk på skjermen. Dette fungerer utmerket på WP.

Lenke til kommentar
Flott at steam får linuxstøtte sier nå jeg.
Det har det vel hatt en stund, uten at alle spillene nødvendigvis fungerer av den grunn.

 

Nei, Steam har ikke støtte for Linux. Det fungerer sånn noenlunde under Wine, avhengig av grafikkdrivere, Wine-versjon, månens faser, englevakt og en god porsjon flaks. Men Valve sies nå å arbeide med en skikkelig versjon, i tillegg til egne Linux-versjoner av noen av spillene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...