Gå til innhold

ZTE med billig 4G-mobil til høsten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ZTE er dårlig kvalitet og fungerer ikke trådløst med alle routere, testet med 4stk uten at det fungerer. HTC One V fungerte med alle 4. Nettbutikk Netonnet og det udugelige serviceverksted Mcare sier "ingen feil". Er det ikke en feil er det i alle fall en mangel og pengene tilbake. Siste ord i saken er ikke ferdig, vi får se hvor seriøs netonnet er. Jeg gir meg aldri!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ZTE er ikke produkter egnet for Norske krav til kvalitet! Har selv kjøpt disse (skate og blade) til unga. Trodde de var gode nok til tross for prisen, men det er de ikke! Og som tidligere sagt, mcare er totalt udugelige.. Jeg skriver vanligvis ikke kommentarer til artikler, men her syntes jeg an advarsel var på sin plass :).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde et par venner som kjøpte ZTE for en god stund tilbake. Prisen var det ikke så altfor mye å si på, men kvaliteten var så langt under par man kan komme.

 

Etter noen måneders bruk så de jævlige ut og var så treige i bruk at de bare måtte kastes.

 

Mao, et håpløst produkt til en pris jeg tror mange faller for¨.

Lenke til kommentar

Jeg hadde min Samsung Note inn til reparasjon, og fikk en ZTE Blade som lånetelefon i mellomtiden. Skjermen var dårlig, ekstrem plastfølelse og de fysiske tastene er elendige, men der slutter det. Bedre samtalekvalitet enn på Note (!), responsiv og lite lagging og ikke en restart av seg selv i de to ukene jeg hadde den. Bedre mottak av wifi både hjemme og på jobb enn hva Note gir. Fikk igjen min Note, fortsatt nesten daglige restart og elendig samtalekvalitet. Også må man jo slite med Touchwiz da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...