Gå til innhold

Chess: ? Vi parkerer Telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ufattelig hvordan Telenor kan ha så mye makt med en så dårlig serviceinnstilling. Kvaliteten på produktene er heller ikke noe å skryte av.

 

Jeg har hatt Chess og er helt enig at de parkerer Telenor.

 

Edit: skriveleif.

Endret av Wulong
Lenke til kommentar

De vinterstormene som fikk mobilnett til å knele i deler av Vestlandet viser jo at Telenor ikke har noe bedre oppetid enn konkurrentene.

 

Når det gjelder dekning, så er nok Telenor størst og dermed best på landsbasis. Bor man i periferien med få basestajoner, så bør man sjekke dekning med både Telenor og Netcom. Plassering av basestajoner kan da utgjøre forskjellen på god dekning innendørs og på batterikonsum på mobilen. For ved svakt signal, vil effekten på mobilen skrus opp vesentlig.

Lenke til kommentar

Har vært kunde hos de fleste, og ender til slutt alltid opp hos Telenor, ene og alene fordi de har best service. Netcom sitt nett er horribelt ustabilt i forhold, ikke rart billigaktører bruker dems nett. Chess sin kundeservice er grusomt dårlig, ukompetente folk, sitter 3 timer med support før du får snakke med noen som aner noe om oppsett på mobilt internett på litt mer enn "har du skrudd av og på telefonen, maskinen, tatt inn og ut modemet.. bla bla bla".. Men kanskje jeg bare har hatt dårlig erfaring... Uansett, er kjempefornøyd Telenor Kunde...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som tidligere Telenorkunde og med tanke på erfaringer til familie, venner, bekjente og (eks)Telenorkunder jeg møter på jobb er jeg lite imponert over servicen de yter. De ligger godt over konkurrentene i pris og den såkalte ekstra service de mener at de yter er for meg bare tull og absolutt ikke noe jeg kjenner igjen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...