Gå til innhold

Xenonauts kickstarter


Anbefalte innlegg

Xenonauts på kickstarter nå. De vil bare ha 50000 også!

 

http://www.kickstart...41191/xenonauts

 

Demo også!

 

1 October, 1979: Unidentified forces arrive in Earth orbit, presumed of extraterrestrial origin. Panic spreads globally when attempts at communication fail, and efforts to repel invaders scouting the upper atmosphere are met with heavy losses and little success.

 

Only a single successful interception occurs, conducted by modified aircraft that appear at least partially resistant to the extraterrestrial weaponry. Following this victory, a clandestine organisation known only as the ‘Xenonauts’ establishes communication with the major world powers and claims responsibility, demanding both funding and authority to operate within their territory and airspace in exchange for protection.

 

For humanity, a glimmer of hope remains – if they can withstand the attacks long enough unravel the secrets of the alien aggressors, the Xenonauts may find yet a way to defeat the alien invasion. Should they fail, millions of years of human history will be brought to a close in mere months…

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godsaksdemo. Kræsja når jeg kasta en granat mot siste alien på brettet da, uhørt. Ellers enn det var den taktiske slåssinga bra. JA2-aktig sikting også er et pluss. (Ikke at det er aiming levels i Xenonauts, men bytte mellom snap/aimed/burst med høyre museklikk.)

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Noen som vet om spillet vil komme ut på Steam eller i fysiske butikker?

 

Kommer iallfall på Steam.

Can I have a Steam key for Xenonauts?

 

Yes, you will on release. We have now signed a distribution deal with the good folk at Valve.

Xenonauts will use Desura for distributing pre-order builds until the game is finished, which is a similar service to Steam but is more geared towards indie games.

At release, all pre-orderers and Kickstarter backers will be given the choice of a Desura or Steam key for their pre-order.

Endret av Godsaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Hvor tro er det mot orginalen? DIgger nye Xcom, men er veldig linjert.

 

Husker at på maks vanskelighetsgrad på gamle xcom, så angrep jo aliens basen din 12 januar eller noe slikt. Good times.

 

Akkurat det er kanskje ikke nødvendig, men at du selv velger litt hvordan du går frem hadde jo vært nice. Og hvordan funker funding-biten?

 

hmmm, merker at jeg skal ta meg en titt til på hjemmesiden, tittet på det når jeg hørte om det første gang, men ikke spesielt siden da, er en stund siden..

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...