Gå til innhold

Åpnet lommebøkene for Larry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kikket også på denne på KS, men fant ut at jeg aldri får tilbake den gode følelsen av å spille de første LSL.

 

Senere forsøk på å gjenopplive serien har vært heller triste. Hva får dette forsøket til å bli noe bedre?

 

Husker den forbanna ringen som var representert ved én enkel pixel. Tok meg lang tid å gjette på ring. "Pick up ring". Der ja!

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

LS Larry 1. Versjon 3. Hadde det ikke vært en idé å heller komme med ei ny story til Larry? :B Dette spillet kommer jo ut om og om igjen. Jaja, er jo ganske nostalgisk da.

 

Utviklerne selv sier de trenger å bevise at de kan gjøre en god remake før de kan få muligheten til å lage et nytt spill av rettighetshaverne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Larrys "far", Al Lowe, er med på å utvikle dette spillet. Han hadde ingenting å gjøre med de to horrible Larry-spillene som kom på 00-tallet. Nettopp DET får dette forsøket til å bli bedre ;)

Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg trodde han også holdt i de horrible. :) Men kjenner jeg fortsatt er skeptisk gitt.

Lenke til kommentar

Al Lowe ble visstnok ganske dårlig behandlet og de gadd faktisk ikke engang sende ham en epost om at de jobbet med nytt spill... Han tok det ganske tungt. Dette leste jeg på hjemmesiden hans omtrent samtidig som Larry, den noe tilbakestående nevøen til Larry, sprang rundt og sjekka masse damer på campus ved å slå dem i trampolinehopp, etc.

Lenke til kommentar

Tror dette blir bra nå som Al er tilbake bak roret. Håper de pusser opp alle i serien - personlig favoritt er Larry 5 og første remake av 1. Kjipeste i serien er fortsatt Larry 2 så dette er jeg veldig spent på med tanke på en liten overhaling :)

Larry 7 trenger vel strengt tatt ikke å gjøres så mye med. Bare høyere oppløsning og full støtte for Win7 så er mye gjort.

Kanskje Lowe tar opp prosjektet Larry 8 (Lust in Space) igjen hvis dette går bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...