Gå til innhold

Kommer iPhone 5 i juni?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iphone 5 eller the new iphone. Iphone 4s var 5 generasjon så den neste vil bli 6 generasjon. Så mulig iphone 6 bli det neste.

 

Om jeg ikke tar feil så har apple aldri brukt iphone 2, på noen tlf så da er det 6 gen som blir riktig betegnelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor det MÅ komme nye iPhones hele tiden. Alltid er det noe nytt.

 

Kansje de er så dårlige at de føler de må komme med en skikkelig mobil? Kan jo være en årsak. Mer sannsynlig er at millioner av fans raser avgårde for å kjøpe, samme hva det koster slik at aksjonærene i Apple blir enda rikere. Det er jo tross alt jobben deres. Og de gjør jobben sin forbasket godt!

Lenke til kommentar

Iphone 5 eller the new iphone. Iphone 4s var 5 generasjon så den neste vil bli 6 generasjon. Så mulig iphone 6 bli det neste.

 

Om jeg ikke tar feil så har apple aldri brukt iphone 2, på noen tlf så da er det 6 gen som blir riktig betegnelse

De har aldri brukt nr 1, 2, 3 eller 5 på noen Iphone. Første var bare Iphone, så Iphone 3G, Iphone 3GS, Iphone 4 og Iphone 4s.

 

Jeg tror heller de vil gjøre slik som de har gjort på Ipad, og kutte ut navnet ned til (the new) Iphone.

Lenke til kommentar

Her kommer de "concept" modellene igjen. Hvor mange har vi ikke sett så langt. Kom sikkert tusen forskjellige like før Iphone 4s skulle lanseres, men likevel endte den opp med Iphone 4 kopi...ser for meg at denne kommer til å ligne på en Iphone 1 gen. lol...

Lenke til kommentar

Whatever........trykker på bestill når den kommer på Apple Store uavhengig om den kommer i sommer eller til høsten. Vel og merke om den ikke blir større enn 4". Da må jeg revurdere.

 

Noe mindre enn 4.0" blir for lite for mine store manne never. Perfekt størrelse er IMO 4.65" slik som Galaxy Nexus har, mens Galaxy Note med sine 5.3" blir litt for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg forstår ikke hvorfor det MÅ komme nye iPhones hele tiden. Alltid er det noe nytt.

 

Ja i motsetning til andre produsenter som kommer med flere modeller i måneden mener du..?

Lenke til kommentar

Det er kun iPhone 4S som ikke har blitt lansert i juni-juli, så en sommer-lansering er slett ikke usannsynlig. Alternativt kan det bli en høst-lansering som med 4S, eventuelt med produksjonsstart i sommer.

 

Uansett kommer nok Samsung Galaxy S3 i god tid før det, så da trenger jeg ikke å tenke på mer...

Lenke til kommentar

Jeg håper den kommer til sommeren :) Bedre å sitte ute å nyte sola med en flunkene ny mobil enn å sitte inne å se det regne ute med helt ny mobil.

 

Hvis du ikke har fått det med deg, så er et av problemene til iPhone, nemlig refleksjonene av lyset (som skaper et bilde som er vanskelig å se) ute i sola (og annet skarpt lys). Så med mindre Apple har fikset det på den kommende iPhone-en så ville jeg ikke sittet så mye ute med den.

Refererer til denne linken: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JjKOsPFU90k :med tanke på at disse personene har tatt for seg virkelige problemer til iPhone.

Her er forresten nettsiden til folkene bak videoen: http://www.smartphonebetatest.com/# :mye tyder på at det er Nokia som står bak, men de tre videoene du ser på siden tar som sagt opp virkelige problemer med iPhone.

Nå skal jeg ikke si at min Samsung Galaxy S er perfekt den heller (treg, dårligere batteri enn det det var, krasjer noen ganger, nylig begynt å reboote innimellom uten at jeg rører den, blir lett varm + mye mye mer som jeg ikke gidder å ramse opp), men den tåler å være ute i sola ganske bra.

Jeg anbefaler deg å gjøre litt research før du går rett på ny iPhone, for det finnes andre mobiler på markedet som er mye bedre og samtidig billigere enn iPhone. Men så er jo dette ditt valg, og jeg skal ikke prøve å konvertere deg til Android eller Windows Phone.

Men følg rådet mitt hvis du vil, og ha en god påske :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...