Gå til innhold

Epic Mickey kan komme til andre konsoller (PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Epic Mickey på release til wiien.

 

Har eid atari (fikk den på min femårsdag) nes, snes, n64, xbox, ps3, xbox 360, og kjøpt en ny gamerrig ca vært 4. år. (Bare for å fortelle litt om mine erfaringer med spill gjennom livet)

 

Dette spillet har jeg ikke klart å spille mer enn 1 time... Jeg ble så sinnsykt skuffet over at grafikken var så jævelsk ille å se på at det ødela noe som sikkert hadde vært en fin spillopplevelse. Ble rett og slett uvel. Ting er så ute av fokus, og det finnes ikke en eneste jevn kant i spillet.

 

Derfor HATER jeg at nintendo lagde en så avleggs konsoll som wii... Greia var utdatert da den kom. Men jeg skal være ærlig å si at jeg har hatt det meget gøy med skyward sword og mariospillene (og et og annet hyggelig replay av gamle n64 klassikere)

 

Men fy som jeg hater epic mickey... ser på en remake til konsollene, som takler dagens størrelser på tvskjermer, med glede.

Lenke til kommentar

Ja takk til en versjon av spillet med god kontroll.

Pga wii remote risting og sikting ble det kronglete å spille wii utgtaven. Grafikken på wii versjonen har jeg ikke noe å utsett på, spillbarhet er det som gjelder for meg, ikke om en kan se noen hakkete kanter eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...