Gå til innhold

Bildespesial: CeBIT 2012 ? Del 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en av de få gangene jeg angrer på at jeg ikke studerte til å bli journalist. Hadde vært enormt moro å traske rundt på slike messer og se alle de finurlige opfinnelsene og produktene de diverse bedrifter prøver å komme ut med.

 

Ja og så disse søte små booth babene da der de spretter rundt med de søte små rumpene sine :b

Lenke til kommentar

Dette er en av de få gangene jeg angrer på at jeg ikke studerte til å bli journalist.

 

For oss datajournalister (og sikkert også innen en del andre spesialiserte fagfelt) er nok slik utdannelse heller unntaket enn regelen. Det har nemlig vist seg enklere å gi journalistiske basiskunnskaper til en skrivefør geek, enn det er å gi dyptpløyende datakunnskaper (og genuin interesse for emnet) til en generisk journalist.

Endret av Cthulhu
Lenke til kommentar

 

zinwell.540x348.jpg

Er dama egentlig ganske slank, men her har hun feil shorts/bukse på?

 

Dame som hadde bade gakk-gakken var jo en herlig blanding:

Kommunist

Sheriff

Sykepleier

Flyvertinne

og badelysten i en salig blanding. Klør meg i hode enda jeg :hmm:

Men, hun var herlig hun.

 

 

walk.540x810.jpg

Hun har jo TP-Link, og da går hun så raskt at kanalen bak ikke fylles igjen raskt nok. Det ser også ut til at hun bærer på noe.

Jeg synes han i gå-stolen til høyre for henne var en herlig figur jeg.

 

Mulig han er søkkrik, også til høyre for han igjen går livvaktene, spesiellt han ene høye som har skrellet håret av skallen og rydder vei. Dama dukket så opp ved en tilfeldighet.

 

Han med skulderveske og dongeri føler seg brydd av sikkerhetsvaktene hans. Han i blå jakke er kompisen til rikmannen, som ble litt oppholdt av det flotte synet av TP-Link dama. Obvious.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...