Gå til innhold

Anmeldelse: Resident Evil: Revelations (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rettelse: Det er tre ulike vanskelighetsgrader, men bare to som er låst opp til å begynne med. Etter å ha fullført spillet en gang får man også tilgang til Hell, som er spillets virkelig vanskelige nivå. Jeg er overrasket over at anmelder ikke fikk med seg dette. Det er jo ikke som om spillet gjør noen hemmelighet ut av dette. Helt fra første øyeblikk gjøres du oppmerksom på denne vanskelighetsgraden gjennom Missions-skjermen.

Lenke til kommentar

Har spilt store deler av spillet og må si jeg er veldig fornøyd med det. Starta på normal vanskelighetsgrad og må si jeg kjenner meg igjen med å slite med noen få kuler igjen, fordi noen fiender tåler vanvittig mye. Synes alt i alt at 7/10 er en grei karakter.

 

Det med tilbakeblikk på det som har skjedd i spillet mellom hver episode kan lett hoppes over ved å trykke på start når videoen starter

Lenke til kommentar

Burde jeg ha spilt alle de andre spillene før dette hvis jeg skal skjønne alt av hva som foregår i story'n?

 

Nei, det er ikke nødvendig. Resident Evil Revelations har en ganske frittstående historie, skjønt kunnskap om de andre spillene vil berike den betraktelig.

Lenke til kommentar

Rettelse: Det er tre ulike vanskelighetsgrader, men bare to som er låst opp til å begynne med. Etter å ha fullført spillet en gang får man også tilgang til Hell, som er spillets virkelig vanskelige nivå. Jeg er overrasket over at anmelder ikke fikk med seg dette. Det er jo ikke som om spillet gjør noen hemmelighet ut av dette. Helt fra første øyeblikk gjøres du oppmerksom på denne vanskelighetsgraden gjennom Missions-skjermen.

 

Skjønner at jeg neste gang ikke skal sitte til midt på natta for å fullføre spill jeg anmelder... :roll:

Likevel står jeg for at gapet mellom casual og normal kanskje til tider er litt for stort.

 

rettelse: de filmsekvensene foran hvert kapittel og når man starter opp igjen går det fint an å hoppe over.. bare å trykke på "start"...

 

Takk. Trykket på alle andre knapper på konsollen, men ikke de under skjermen. Rettes nå.

Lenke til kommentar
Takk. Trykket på alle andre knapper på konsollen, men ikke de under skjermen. Rettes nå.

 

Hoho, vært der jeg også. Føler Nintendo bommet litt når de designet det der, stort sett alle glemmer at de knappene eksisterer. Må trykke ganske hardt på dem og, det bedrer ikke inntrykket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...