Gå til innhold

Raser mot Wordfeud-juks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at folk gidder å "spille" dette. Det er jo bare et spill hvor alle konkurrerer om å jukse mest mulig. Unntatt de som sitter der da og ikke skjønner hvorfor de alltid taper :lol:

Eneste gang jeg gidder å spille Scrabble er når det spilles på brett med alle rundt bordet, slik det er ment å gjøres.

Lenke til kommentar

Jeg er så god i språk at jeg taper ikke selv om den andre jukser. De som jukser resigner stort sett veldig raskt.

 

Grunnen til at folk bryr seg er at Wordfeud er et rent 2-player spill, du kan ikke starte et game uten å finne en å spille mot på internett først. Enten random eller noen fra din venneliste.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk gidder å "spille" dette. Det er jo bare et spill hvor alle konkurrerer om å jukse mest mulig. Unntatt de som sitter der da og ikke skjønner hvorfor de alltid taper :lol:

Eneste gang jeg gidder å spille Scrabble er når det spilles på brett med alle rundt bordet, slik det er ment å gjøres.

 

Spiller mot masse venner, alle de synes det er like stygt å jukse som meg...

Lenke til kommentar

Å jukse i Scrabble er like stusselig som å flytte brikken fremover eller et bare linjer oppover når man spiller Stigespillet/Ludo med småunger, så fort de snur ryggen til. Det tror jeg de aller fleste WF-spillerne er enige i.

 

Folk som på død og liv MÅ jukse bare fordi de fins en app som scanner skjermen og finner på nye ord, spiller ikke fordi det er moro uansett, og slutter ganske kjapt.

 

Det gir ingen glede å "jukse-banke" noen når det ikke er et stats eller highscore-system i spillet engang.

 

Har hatt 4-5 spill med venner og randoms gående i noen dager nå, og ingen jukser åpenbart. Kan gå både timer og minutter mellom hvert trekk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Å jukse i Scrabble er like stusselig som å flytte brikken fremover eller et bare linjer oppover når man spiller Stigespillet/Ludo med småunger, så fort de snur ryggen til. Det tror jeg de aller fleste WF-spillerne er enige i.

Ja, det er definitivt tragisk og stusselig å jukse, det gjelder ikke bare i "Word Feud", men alle andre spill. Likefullt er det svært mange som lar seg friste, og spesielt når det er null sjanse for å bli tatt, som feks. i "Word Feud"

Lenke til kommentar

Ble totalt hekta på dette på julaften og satt og spilte med familien.

Men ble ganske fort lei.

 

Uansett, første mobilspill jeg har blitt hekta på.

Fordelen med mobilversjonen fremfor ekte scrabble er at man ikke trenger krangle om ordet er gyldig, ordlisten bedømmer det.

Bakdelen er at man i mange tlfeller man kan tippe seg til ord man aldri har hørt om ved å prøve.

Lenke til kommentar

Selv om du ikke kjenner ordet er det ikke tulleord :)

Prøver bare noe jeg også av og til, som av og til blir godkjent. Var temmelig paff når jeg fikk 82 points for BIKER i går. La seg fint over noen TW og TL i tillegg til å joine med 2 andre ord.

 

Cad (character), a man who seduces a young woman, often to her social or financial ruin

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...