Gå til innhold

Se brukernes beste septemberbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis til Eivind84 for hovedbildet. :)

 

Utrolig mange bra bilder. Det blir bare bedre og bedre, men vanskeligere å klare og følge med i tråden også. Det er flere av bildene som er plukket ut som jeg ikke kan huske å ha sett i bildetråden, enda jeg er innom der flere ganger for dagen. Redaksjonen nevner i artikkelen at det er lite abstrakt. Jeg får vel gjøre noe med det, jeg da. :)

 

Edit: Det abstrakte bildet til Tomsi mistenker jeg ble tatt i fylla. :p;)

Endret av Ratleto
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Disse månedstrådene blir bare bedre og bedre! Takk til artikkelforfatteren som har skrevet gode og velformulerte begrunnelser til nettopp hvorfor bildene ble valgt. Iblant er det også fint å få påpekt hva en skal se etter i bilde også, og det satt jeg pris på! :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

jøss, gøy å få litt omtale..! det var jeg ikke forberedt på..:p

 

btw, når det gjelder bildet fra folkemuseet kan jeg jo legge til, siden bjelka som gryta henger fra ble nevnt (og det var pga den vi besøkte akkurat denne stua), at den bjelka kalles en "gjøye". det er egentlig ikke noen bjelke i normal forstand, det er i praksis bare en stokk som er kilt fast i et hull i veggen og henger over bålet. hullet er litt for stort sideveis, slik at stokken kan svinges frem og tilbake så man slipper å løfte gryta vekk fra bålet selv.. -ganske imponerende syn egentlig, det er store dimensjoner som det ble sagt og mye vekt.. vi fikk demonstrert svingefunksjonen og det knaka bra godt.. :)

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...