Gå til innhold

Ukas anbefalte Android-spill (Android, iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt ganske mye fps på iPod og android. Har rundet DOOM, NOVA, CoD Zombies, Battlefield og har nå startet på Dead Space på iPad.

 

Med kun touch må man nødvendigvis slippe den ene analogstikken for å flytte tommelen til skyteknappen. Man stopper i bevegelsen, og bommer kanskje på knappen. Det tar lengre tid å sikte på målet.

 

Med bevegelsesstyring er den ene tommelen dedikert til avtrekkeren, og man kan bevege seg fritt mens man skyter

 

Bevegelseskontroll (option i f.eks DOOM og cod) fungerer helt strøkent med litt trening. Dette burde være en option i alle mobile fps-spill!

Lenke til kommentar

Diverse emulatorer på Android-telefonen min støtter eksterne kontrollenheter, jeg har med hell koblet både Wii- og PS3-kontrollere til den, og dette fungerer perfekt. Hvorfor i alle dager kan ikke disse spillene også komme med en slik støtte? Det ville i mine øyne forbedret spillopplevelsen betydelig.

Lenke til kommentar

Er det noen av disse spillene (eller noen andre bilspill eller FPS) som støtter iControlPad? Da hadde de jo nesten blitt spillbare.

 

Jeg bruker PS3 kontrolleren min via bluetooth på Transformeren min vertfall :) Fungerer ypperlig!

 

Fikk du til dette uten å koble controlleren til docking med USB og rooting av TF ?

 

 

 

Lenke til kommentar

Er det noen av disse spillene (eller noen andre bilspill eller FPS) som støtter iControlPad? Da hadde de jo nesten blitt spillbare.

 

Jeg bruker PS3 kontrolleren min via bluetooth på Transformeren min vertfall :) Fungerer ypperlig!

 

Fikk du til dette uten å koble controlleren til docking med USB og rooting av TF ?

 

 

 

Beklager sent svar. Ja det er fult mulig å få dette til uten å koble til dokkingen.

 

Installer følgene på TF-en:

https://market.android.com/details?id=com.dancingpixelstudios.sixaxiscontroller

 

Installer så dette på en PC

http://www.dancingpixelstudios.com/sixaxiscontroller/tool.html

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...