Gå til innhold

Sniktitt: Catherine (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge stusset over hvorfor INGEN har prøvd seg på en variant av The Sims spillene. Jeg har bestandig konkludert med at det må være målgruppen som ikke fenger de store selskapene (det er mye fordommer enda mot kvinner og spill).

 

Da jeg så denne artikkelen i rss'en min tenkte jeg yes, helt til jeg så litt nærmere hva dette handlet om. For jeg ønsker meg så inderlig en voksen versjon av The Sims. Jeg mener faktisk det er en stor målgruppe der ute som ønsker slike type spill, men om dette spillet her er løsningen tviler jeg på... Men la det komme flere på markedet! For som kvinnelig gamer er jeg møkk lei testosteronfylte voldspill for menn!

Lenke til kommentar

Forhåndsbestillte amerikansk limited edition, som den store atlus nerden jeg er.

Etter å ha spillt gjennom spillet to ganger (andre playthrough på 3 timer) kan jeg trygt konkludere med at dette er noe av det dårligste atlus har laget på lang tid. Grafisk er det ikke imponerende, musikken er dårlig, historien er relativt uinteressant og gameplayet er på samme nivå som tetris. Det eneste høydepunktet var slutten av spillet. Det har en rekke endings, og begge jeg fikk var morsomme ^^

Lenke til kommentar

Har importert amerikanske versjonen. Det absolutt viktigste man må vite om dette spillet er at spillet er absolutt ett "puzzle"-spill (gåte høres bare feil ut :p). Hvis man kjøper spillet for setting etc så kommer man til å bli skuffa. Gameplayet er ganske originalt, noe som gjør at det er vanskelig å sette seg inn i (siden du ikke kan forholde deg til hva du har lært fra andre spill), så hvis du ikke har motivasjon og vilje til å sette deg inn i det så kommer det til å slite deg ut. Det betyr på ingen måte at det er svakt og repetitivt, men hvis du ikke klarer å fange opp mange av de små detaljene så blir det fort veldig mye prøving og feiling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...