Gå til innhold

Se lekkede bilder av HTC Jetstream


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den dagen Android fanboyene klarer å diskutere faktiske mobiler eller nettbrett uten å bringe Apple eller iPhone inn i samtalene så blir jeg imponert.

Hva med å faktisk diskutere nettbrettet artikkelen handler om?

 

 

Det jeg ikke forstår er de forskjellige produsentenes problemer med å faktisk få produktene ut i markedet. Det kommer flere gode nettbrett nå, men alltid er det måneder før vi får dem hit til lands. Skal Android nettbrettene få en sjanse til å ta store markedsandeler så må det satses, og ikke bare i USA.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ITT: butthurt android fanboys som snakker om Apple :thumbdown:

 

De har faktisk ett godt poeng mtp. dette: http://www.mobilen.no/artikler/apple_saksoker_samsung_for_plagiat/94078

 

Dessuten, hvorfor blir de automatisk Android-fanboys fordi de erter Apple eller ikke liker Apple?

 

har ikke sakt at de blir "automatisk Android-fanboys fordi de erter Apple eller ikke liker Apple?" men det må da være en grunn til at dem snakker om apple i en sak om htc tablet.

 

hvis dere vill diskutere angående søksmålene, her er linken http://www.mobilen.no/artikler/apple_saksoker_samsung_for_plagiat/94078

Lenke til kommentar

Apple driver og saksøker tablet produsenter som lager tablets som har en flat rektangulær skjerm, sort ramme med aliminiums kant med runde hjørner og som har ikoner på skjermen. Jeg er villig til å vedde på at de til og med kommer til å pakke den på en slik måte at produktet er synlig i det man tar av lokket slik de fleste produsenter av gadgets gjør og har gjort lenge. Dermed er det ikke akkurat urimelig å kommentere dette siden bildene av denne nettplata fra HTC er så og si identisk med iPad2, og dermed ligger an til å få et søksmål rettet mot seg pronto.

 

Jeg er ikke Android fanboy eller Apple hater, men jeg misliker sterkt systemet som tillater Apple med å drive med latterlighetene sine, og det faktum at Apple er så skremt av konkurranse at de må benytte seg av et så intetsigende community design patent som de gjør for å hindre konkurrenter som kommer med bedre produkter.

Lenke til kommentar

Apple driver og saksøker tablet produsenter som lager tablets som har en flat rektangulær skjerm, sort ramme med aliminiums kant med runde hjørner og som har ikoner på skjermen. Jeg er villig til å vedde på at de til og med kommer til å pakke den på en slik måte at produktet er synlig i det man tar av lokket slik de fleste produsenter av gadgets gjør og har gjort lenge. Dermed er det ikke akkurat urimelig å kommentere dette siden bildene av denne nettplata fra HTC er så og si identisk med iPad2, og dermed ligger an til å få et søksmål rettet mot seg pronto.

 

Jeg er ikke Android fanboy eller Apple hater, men jeg misliker sterkt systemet som tillater Apple med å drive med latterlighetene sine, og det faktum at Apple er så skremt av konkurranse at de må benytte seg av et så intetsigende community design patent som de gjør for å hindre konkurrenter som kommer med bedre produkter.

 

jeg liker android best. og synes ikke det apple gjør er bra. men det er fortsatt off topic, punktum

Lenke til kommentar

Siden vi er i off topic modus idag, så vil jeg si at ingen av tabletene har imponert meg. Må innrømme at jeg syns ipad 1 var litt fancy når den var ny men fortsatt er både ipad og android honeycomb ganske begrenset med tanke på funksjonalitet om vi sammenligner med en bærbar pc. Jeg venter ihvertfall frem til windows 8 og de tabletene som kommer da.

Lenke til kommentar

det blir nesten det samme. og du minner meg veldig mye om captain obvious

 

Nei, det er absolutt ikke det samme.

 

Folk som ikke liker Apple av valide grunner og folk som ikke liker Apple fordi de produserer iOS, og de liker Android bedre er ikke de samme. Å slenge de i samme båt blir feil.

 

Lurer litt på hvorfor du kalte de Android-fanboys hvis du kaller meg Captain Obvious? Jeg har forøvrig ingen problemer med å være Captain Obvious. :p

Lenke til kommentar

Jaja dette viser jo bare at interessen for Andrine tablets er null. Selv Andrine fansen gidder ikke diskutere dem.

 

det er bare at det kommer en ny tablet nesten hver måned og ingen inneholder noe nytt og "revolusjonerende" slik som iPad har når den endelig har vært hypa opp i 3 måneder før release

Lenke til kommentar

Jaja dette viser jo bare at interessen for Andrine tablets er null. Selv Andrine fansen gidder ikke diskutere dem.

 

det er bare at det kommer en ny tablet nesten hver måned og ingen inneholder noe nytt og "revolusjonerende" slik som iPad har når den endelig har vært hypa opp i 3 måneder før release

 

Ja det er kanskje problemet. Kvalitet i stedet for kvantitet. Tror ikke at forbrukerene har spesielt mye igjen for at HTC lanserer 40 mobiler og 10 tablets i året. Ferre enheter og større forskjell er mer fornuftig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...