Gå til innhold

Sonys nye storinvestering (PS3, PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"...Eufloria, Okabu og Papo & Yo..."

 

Prosit?

 

Det største problemet jeg har med spillene på PSN er at det virker som om det er et overdrevent fokus på japanske spill. Det er i og for seg helt greit for de som liker japanske spill, men det gjør ikke jeg. Så derfor er det blitt handlet mye mer på Live enn på PSN. Dog med et par unntak - Pixel Shooter 1 og 2 og Dead Nation :love:

Lenke til kommentar

Krysser fingerene for at GTAV blir eksklusive! =)

"Disse pengene er øremerket eksklusive spillutgivelser til PlayStation Network."

Ser ikke helt hvorfor GTAV burde bli ekslusivt til PS3, og er vel strengt tatt ikke spill som GTAV artikkelen handler om.

 

Greit nok det at Sony satser over 100 millioner på PSN spill, men jeg føler at de spillene som det linkes til i artikkelen virker litt i overkant sære.

Lenke til kommentar

Eufloria eksklusivt? Det har jeg da vitterlig spilt via Steam lenge. Ser ut som om disse utsagnene kan gås etter litt i sømmene.

 

Det siktes sannsynligvis til en eksklusivitet til hjemmekonsoller.

 

Joda, men da er det i tilfelle veldig godt og grundig skjult og begravd i denne uttalelsen:

 

Så hva betyr dette for deg som spiller? Flere unike, morsomme, innovative og skarpe høykvalitetsopplevelser på PlayStation Network, som du ikke finner noe annet sted.

 

Ikke at jeg bryr meg så forferdelig, men jeg liker PC som spillplattform, og liker ikke at den liksom automatisk skal være utelukket. For meg ligner dette på god gammeldags villedende markedsføring i forhold til hva som er den vanlige oppfatningen av "eksklusivitet". Men kjenner ikke til de andre spillene som er nevnt, så om det bare er Eufloria som faller gjennom utsagnet, er det jo ikke noe å starte rabalder for. :D

Lenke til kommentar

Kan det være særlig økonomisk for utviklerselskapene å lansere eksklusive titler? For meg virker det litt rart å ekskludere over halve markedet. Må da være mer penger i å prøve å selge til alle konsolleiere, uansett om det er Sony eller Microsoft som eier konsollen. Tviler på at GTA4 hadde solgt like bra hvis det kun var tilgjengelig på én av konsollene.

 

Kan jo selvfølgelig hende at f.eks Sony tjener mer på å ha store spill eksklusive siden det utvilsomt hjelper på salget av konsoller, men for småspill på PSN? Jeg ville ihvertfall aldri kjøpt en Xbox kun pga. "Papo & Co" hvis MS hadde den eksklusivt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...