Gå til innhold

Anmeldelse: Dungeons & Dragons: Daggerdale (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det nevnes at dette spillet kan tolkes som en Diablo-klone. Men hvordan ligger dette spillet an i forhold til Baldur's Gate: Dark Alliance I og II? Og er dette Dungeons & Dragons spillet rettet mer mot "hack and slash" prinsippet, slik som Diablo? eller er mer konservativt mot de første Baldur's Gate rollespillene?

Lenke til kommentar

"Forgotten Realms har vært så mye bedre, la oss håpe en ny gullalder kommer i nær fremtid."

 

Forgotten Realms er vel fortsatt bra, selv om ett enkelt dataspill ikke ble så bra som det burde ha vært. FR lever da i beste velgående enda, men jeg kan være enig i at det er blitt en stund siden det kom noen gode dataspill satt i den settingen.

 

Og til han som lurer på om det heller mest mot klassiske BG eller Dark Alliance: Dette er et hack'n slash-spill i litt samme stil som Dark Alliance-spillene. De påstår at det er DnD 4E som ligger i bunn, men for meg virker det mest som de har tatt noen begreper og navn på ting derfra, og laget noe helt annet utav det.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Uff. Jeg hadde også håpet på en fantastisk ny serie basert på DnD. Men det ble ikke noe slikt. En av mine favoritt-ting var alltid å bygge karakterer fra bunnen av, noe som ser ut til å være umulig på dette spillet.

 

Nei, la oss få en Baldurs Gate-lignende tittel med oppgradert regelsett og fengende historie. Det hadde vært toppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...