Gå til innhold

Dette heter Hitman 5 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg registrerer at Gamer.no og andre nettsider tilhørende samme familie har startet med lignende overskrifter som er å lese i denne artikkelen. Dette er spekulerende overskrifter VG og andre sider som "horer" etter klikk ofte benytter seg av.

 

Jeg synes det er trist å se at Gamer.no har begynt med denne praksisen, siden den ikke vil tilføre noe annet positivt enn penger i kassa for de mektige herrer i toppetasjen.

"Skal man ikke tjene penger" tenker du kanskje? Selvfølgelig skal man det, men ikke på bekostning av rykte og seriøsitet.

 

$0,02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette er spekulerende overskrifter VG og andre sider som "horer" etter klikk ofte benytter seg av.
Dette heter Hitman 5

 

Nytt spill i serien har fått navn og plattformer.

Kan ikke se at det er så mye tabloid over denne overskriften og ingressen. Artikkelen er jo ganske tynn på innhold, siden det hovedsakelig er å fortelle om navnet (og litt repetisjon av tidligere kjent info, for påfyll), og det er jo akkurat det overskriften formidler. Etter min mening så passer overskriften bra, med forbehold om at den er endret etter at innlegget over var postet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg skjønner ikke resonnementet, en gang, siden Blood Money både var en salgssuksess og endelig kombinerte alt fra tidligere titler til en totalpakke som var "accessible" men likevel belønnet å spille skikkelig (eller "hardcore").

 

Det eneste Hitman-spillet jeg vil beskrive som med en litt vel hardcore inngangsterskel, er det første. I senere spill har man jo lagring og AI som ikke skyter deg uten å blunke fordi du småjogget på feil sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...