Gå til innhold

Tilbakeblikk: Diablo II (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg har alltid foretrukket det første spillet ovenfor nummer to. Og er ofte det jeg tar opp hvis jeg skal spille Diablo igjen.

Lenke til kommentar

"Spillet så bra ut for sin tid." Diablo 2 så ut som crap, med fake 3d mode, elendig oppløsning osv. allerede når det kom ut. Det er for all del et meget bra spill, men grafikken var søppel.

 

Typisk Blizzard... de polisher spill til grafikken er 5 år utdatert. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid foretrukket det første spillet ovenfor nummer to. Og er ofte det jeg tar opp hvis jeg skal spille Diablo igjen.

 

Det gjør jeg også, stemningen og musikken er helt latterlig bra i 1'ern. Spillet var virkelig mørkt og jævlig, diablo 2 er ikke i nærheten på det området. Og diablo 3 ser kanskje ut til å bli enda verre, men umulig å vite enda. Det synes jeg er litt trist. Synes heller ikke grafikken var veldig bra for tiden, og oppløsningen var dårlig, ja til og med i den tida. Det vil ikke si at jeg ikke liker diablo 2 for det gjør jeg.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

"Spillet så bra ut for sin tid." Diablo 2 så ut som crap, med fake 3d mode, elendig oppløsning osv. allerede når det kom ut. Det er for all del et meget bra spill, men grafikken var søppel.

 

Sammenlignet med hvilke spill?

 

Tja, hva annet kom ut i 2000.... Deus Ex, Baldurs Gate 2. Hotteste MMOet var vel Everquest... og i alle spillene kunne man iallefall stille oppløsningen høyere enn 640x480. Husker det var skuffende når det kom. :)

Lenke til kommentar

Diblo 2 hadde vel 800x 600? men kan ik huske at eg la noe serlig merke til at grafikken var utdatert i forhold til andre spill.,

 

Med det sagt så funker diablo 2 grafikken enda., så hvor crap kan den ha vert? En sitter ik å spiller far cry 1 idag, pga at den var up to date me markedets grafikk den gang., noe å tenke på

Lenke til kommentar

"Spillet så bra ut for sin tid." Diablo 2 så ut som crap, med fake 3d mode, elendig oppløsning osv. allerede når det kom ut. Det er for all del et meget bra spill, men grafikken var søppel.

 

Sammenlignet med hvilke spill?

 

Tja, hva annet kom ut i 2000.... Deus Ex, Baldurs Gate 2. Hotteste MMOet var vel Everquest... og i alle spillene kunne man iallefall stille oppløsningen høyere enn 640x480. Husker det var skuffende når det kom. :)

 

Så det du vil fram til er at du ikke kunne stille oppløsningen over 800x600 og at den hadde isometrisk 2D(likt Diablo og BG I&II), og derfor er grafikken søppel?

 

Deus Ex så forsåvidt ut som Half-Life i postproduksjon, så det er ikke verdens beste eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...