Gå til innhold

Møter vi disse i GTA V? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

håper det blir en drøss med cheats, slik det var i San Andreas, rett og slett episk! Da blir plutselig timene med underholdning mange fler. Selv om mange kanskje var ''unødvendig'' var det fortsatt masse underhodning! :)

Lenke til kommentar

Jeg håper byen/kartet blir satt til noe ala San Andreas da dette kartet hadde mer enn bare en by og ..by på.

Ingenting var så morro som de oppdragene som var ute på landet, og når man skulle bli kvitt politiet. Ja da var full gass på åpne sletter tett forfulgt av "rally" på trange grusveier tingen!

Gi meg gjerne et litt større kart enn det san andreas var og flere høydeforskjeller.

Lenke til kommentar

Var i grunn svært fornøyd med Liberty City fra GTAIV. Den var ekstremt detaljert og forseggjort. Selv om man ikke merket dette like godt før man spilte tilleggspakkene. Det eneste som manglet var mer tulleting å finne på i byen. Det var såsi ingenting å gjøre bortsett fra main story. Svært lite mini games, og da tenker jeg på sånt som å kjøre radiostyrt bil som man sprenger om man vil. Eller radiostyrte fly etc etc. Storyen er jo også svært viktig, men mobiltelefonen må gå.. Svært annoying å måtte opperettholde vennskap med folk ved å gjøre de samme kjedelige tingene om og om igjen. Da er det bedre å bare slippe det helt.

Lenke til kommentar

Er jo strengt tatt bare å ikke la det gå utover "forholdet" deres at du ikke gidder å spille bowling eller spise kylling eller whatever. Jeg tror ikke noen gjorde de tingene fordi de syntes de var kjempefestlige, men for å sikre forholdet slik at man ikke mistet fordelene et vennskap innebar. Eventuelt kan de droppe hele forholdsmekanikken - Niko og de andre karakterene interagerte som om de hadde vært venner siden de gikk i bleier i alle cutscenes uansett. Mobiltelefonen i seg selv er ikke problemet, bare Rockstar sin implementering av ... Det sosiale aspektet i et enspillerspill? Usikker på hva de tenkte.

Lenke til kommentar

Jeg håper byen/kartet blir satt til noe ala San Andreas da dette kartet hadde mer enn bare en by og ..by på.

Ingenting var så morro som de oppdragene som var ute på landet, og når man skulle bli kvitt politiet. Ja da var full gass på åpne sletter tett forfulgt av "rally" på trange grusveier tingen!

Gi meg gjerne et litt større kart enn det san andreas var og flere høydeforskjeller.

 

Helt enig! Blanding av landskap og by er genitalt :D

Lenke til kommentar

Jeg håper byen/kartet blir satt til noe ala San Andreas da dette kartet hadde mer enn bare en by og ..by på.

Ingenting var så morro som de oppdragene som var ute på landet, og når man skulle bli kvitt politiet. Ja da var full gass på åpne sletter tett forfulgt av "rally" på trange grusveier tingen!

Gi meg gjerne et litt større kart enn det san andreas var og flere høydeforskjeller.

 

Jepp, San Andreas var et fantastisk kart. Spennende byer, og usedvanlig stilig villmark. Høye fjelltopper med god utsikt og fallskjermmuligheter etter sykkelhopp var høydepunktet :p ett av mine desiderte favorittspill, kan si fallhøyden til GTA IV ble stor. Spent på V, og om Rockstar har tatt til seg kritikken om mobiltelefonen.

 

Håper forøvrig det blir mer spennende å utforske, Liberty City var jo uinteressant når det ikke var noe å lete etter utover duer. Hjalp vel ikke akkurat at det var en by jeg har sett alt for mange ganger allerede.

Lenke til kommentar

En skuespillerutlysning kan ha avslørt rollegalleriet til neste spill i storserien.

Les hele saken

 

Skal de gi ut GTA V,så for en håpe at Rockstar og co har skjønt tegninga som vi PC spillere har gitt dem.Som nevnt en drøss ganger før her,så er jeg ekstremt skuffet over at GTA IV var så elendig til PC(pga den dårlige portinga)

 

Det er ikke aktuelt å kjøpe spillet før det har vært ute til PC en god stund først,slik at det går an å lese hva folk syntes.

 

Har spilt tileggspakka "the lost and the lagged"for aller aller siste gang nå.Det er tortur hvor elendig dette spillet flyter på PC.

Lenke til kommentar

Med tanke på at RDR og LA Noire ser ut til å være permanent bosatt i konsoll-land, tror jeg ikke at GTA V-kravene til PC-spillere er noe som holder dem våkne om natten.

 

De kan bo i konsolland så mye de orker for min del,men der vil ikke jeg være borger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...