Gå til innhold

Test din makt i april (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært tøft om Master Chief var med, og et av Fatalitiene hans var å dra av seg masken og avslør hodet til Samus Aran. Kameraet zoomet inn i nærbilde av henne, hun smiler lurt og sier "Multiplatform, baby!" :p

 

Gleder meg til dette, men er selvsagt skeptisk. Det er vel ny utvikler nå? Og stereopisk 3D eller hva de kaller det er uinteressant. Super Street Fight IV kommer jo på 3DS og får ekte 3D. Jeg tar heller det om kontrollene funker. Men det blir nok Kollector's Edition på meg uansett. :)

Lenke til kommentar

Det hadde vært tøft om Master Chief var med, og et av Fatalitiene hans var å dra av seg masken og avslør hodet til Samus Aran. Kameraet zoomet inn i nærbilde av henne, hun smiler lurt og sier "Multiplatform, baby!" :p

 

Gleder meg til dette, men er selvsagt skeptisk. Det er vel ny utvikler nå? Og stereopisk 3D eller hva de kaller det er uinteressant. Super Street Fight IV kommer jo på 3DS og får ekte 3D. Jeg tar heller det om kontrollene funker. Men det blir nok Kollector's Edition på meg uansett. :)

Hva er det som gjør stereoskopisk 3D mindre ekte enn den man får på 3DS?

Lenke til kommentar

"Test din makt"?

 

"Test din styrke" er vel en bedre oversettelse av "test your might" i mine øyne. Det er tross alt ikke maktutøvelse man driver med men heller rå vold.

 

Litt på gjerdet når det gjelder denne tittelen, slossespill er liksom ikke min greie - men Mortal Kombat er jo egentlig litt morsomt!

Lenke til kommentar

Har du prøvd eldre FPSer som gode, gamle Doom? Du kan løpe rundt i brettene som du vil, men du vil aldri klare å dukke under en bro. Dette er fordi Doom bare er 2D, selv om det på alle måter ser ut som et vanlig FPS. Det minner veldig mye om 3D, men det er bare en falsk 3D-effekt. Det samme gjelder antistopisk, eller hva det nå kalles. Hadde det vært ekte 3D ville de ikke trengt kalle det for noe annet enn 3D. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...