Gå til innhold

– Tony Hawk er fortsatt aktuell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nye brettkontrolleren kommer vel fra et ønske om å finne på noe nytt uten helt å kontakte omverdenen for å se om det var verdt det. Jeg syns ideen var kul helt til jeg så hvordan det fungerte i praksis.

 

Spilte meg halvt ihjel på Tony Hawk 2 og mye av musikken fra det spillet lever på mine spillelister enda.

Lenke til kommentar

enig angående det at tony hawk 1,2,3 på ps1 var var det beste:) spesielt 2`ern!! de senere tony hawk spilla ble bare for rotete og kjedelig...fin sammenligning er crash bandicoot 1,2,3 på ps1 som var dritkult,mens de nye crash spillene ble søppel! hadde vært jævla kult hvis de kunne fått disse spillene på arcade på xbox eller psn :D

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt alle spillene i serien fram til det siste spillet, og kan si at jeg er stort sett fornøyd med spillene selv om noen er bedre en andre.

Jeg valgte å ikke kjøpe det siste da det gikk vekk fra det jeg likte med spillet og føler litt savn til spille et nytt TH spill nå.

Testet skate da demoen det kom på PSN og følte det var ganske kult egentlig men etter jeg kjøpte spillet ble jeg drit lei og skuffet etter kort tid.

Håper de gjør noe drastisk med TH serien og tar de beste elementene fra de tidligere spillene og lager et nytt spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...