Gå til innhold

Ambisiøst Molyneux-spill kansellert? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et prosjekt de brukte med å hype opp Kinect som skulle kunne alt, det er ihvertfall jeg har fått med meg, et drømmeprosjekt som gikk til bunns i dødehavet, og MS skuffer meg gang på gang. Milo var faktisk nesten verdt Kinect alene jo, men nå ser jeg no reasons to get Kinect.

Leste du ikke artikkelen?

 

De som er igjen fra Milo-teamet vil bruke denne teknologien til å lage et Kinect-spill med Fable-tema.

 

Ifølge ryktet har ikke prosjektet blitt fullstendig kansellert. Konseptet og teknologien lever videre, men med en annen innpakning.

Lenke til kommentar

Et prosjekt de brukte med å hype opp Kinect som skulle kunne alt, det er ihvertfall jeg har fått med meg, et drømmeprosjekt som gikk til bunns i dødehavet, og MS skuffer meg gang på gang. Milo var faktisk nesten verdt Kinect alene jo, men nå ser jeg no reasons to get Kinect.

 

MS skuffer gang på gang? Leste du artikkelen? Den omhandler "Milo", som var et prosjekt som Lionhead Studios jobbet med. Om du kun ville ha Kinect for å leke med en liten gutt så tror jeg du og Michael Jackson har noe til felles... :whistle:

Hvordan skulle det bli et spill ut av å prate med en gutt på TVen? Det har vel alltid vært klart at Milo bare var en techdemo for å vise hva som er mulig med Kinect.

Lenke til kommentar

MS skuffer gang på gang? Leste du artikkelen? Den omhandler "Milo", som var et prosjekt som Lionhead Studios jobbet med.

Rett skal være rett. Lionhead Studios er en del av Microsoft Game Studios.

 

Jeg tror at mye av interessen for Project Milo skyldes at man kan kommunisere med en AI(selv om det er en illusjon). Selv er jeg meget glad for at det ser ut til at prosjektet blir videreført.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

MS skuffer gang på gang? Leste du artikkelen? Den omhandler "Milo", som var et prosjekt som Lionhead Studios jobbet med.

Rett skal være rett. Lionhead Studios er en del av Microsoft Game Studios.

 

Jeg tror at mye av interessen for Project Milo skyldes at man kan kommunisere med en AI(selv om det er en illusjon). Selv er jeg meget glad for at det ser ut til at prosjektet blir videreført.

 

Heller en svært begrenset Virtual/Ambient Intelligence, siden enkelte teknikker brukt i "techdemo'en Milo" er allerede å finne i det dagligdagse. Begrensningene av Milo prosjektet tror jeg mange innså fra dag en, men samtidig viste MS at de "tenker det som vi tenker" (om fremtiden, osv.).

Lenke til kommentar

Interessant video fra TED, men ser fortsatt ikke hvor "spillet" kommer inn i bildet, men Lionhead tar med seg teknologien til andre spill de og MS utvikler. I Fable blir nok dette en sentral del.

Du ser vel at det er et spill? Kanskje ikke så veldig dypt akkurat det de viser, men det der er jo bare starten av spillet. Det blir selvfølgelig forskjellige minispill, men de har en sammenheng i spillets "historie". For å sammenligne med konkurransen, så er vel ikke "Milo" mindre et spill enn f.eks. Sports Champions :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...