Gå til innhold

Demo: Mafia II (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig ute :)

Nå kan jeg se om jeg skal ha spillet og når PS3 demoen kommer så kan jeg laste ned der å sammenligne hvem som har best grafikk, ikke se bilder og filmer fra nettet med feil kalibrerte tver osv...

huff.... :-) Eg hadde anka meir på eit par briller i ditt tilfelle. Eit evt resultat er nok mindre objektivt.

 

 

Håper dette kan trøste meg litt etter at det ble slutt med dama. :)

hehe, eit godt spel er ofte ein god trøst.

 

Eg gledar meg såfall sinnsvakt! :-D Elska Mafia I.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

NICE! Helt glemt dette. Arg, farvel nattesøvn! 

 

Nå kan jeg se om jeg skal ha spillet og når PS3 demoen kommer så kan jeg laste ned der å sammenligne hvem som har best grafikk, ikke se bilder og filmer fra nettet med feil kalibrerte tver osv...

 

La meg spare deg bryderiet:

 

1. PC

 

2. Xbox 360

 

3. PS3

 

 

Endret av TCi
Lenke til kommentar

hmm.. Noen sier 360, andre PS3 .. burde nesten ha vært en poll for dette! :)

 

Som regel når multi-spill kommer, pleier jeg å mase og gnåle på alle sammen om hvilken versjon som er best.. som regel har alltid 360 kommet best ut, så denne gangen forhåndsbestilte jeg 360 -versjonen.. Skal det første og eneste selvstendige valget bli det dummeste!? :( hmm..

 

Håper på flere meninger om saken! :)

Lenke til kommentar

Siden Mafia II er et spill som utgis på flere plattformer(cross platform), vil jeg anta at det lider samme skjebne som Tekken 6:

- Xbox 360-versjonen har høyere oppløsning enn PS3-versjonen

- PS3-versjonen har AA og bedre flyt enn 360-versjonen

 

Det er fakta, men man ser ikke så stor forskjell på Tekken 6 når man setter en Xbox 360-versjon ved siden av en PS3-versjon.

Kilde: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tekken6-resolution-game-blog-post

 

Det konsollspillere går glipp av i Mafia II er den glimrende PhysX-motoren til nVIDIA!

Den kommer kun på PC-versjonen, akuratt som med Batman: Arkham Asylum. Du trenger selvfølgelig også et nVIDIA-kort for å oppleve dette ;)

 

Video av PhysX-motoren i Mafia II:

http://www.gametrailers.com/video/nvidia-physx-mafia-ii/100587

 

Informasjon om all den ekstra moroa du får med PhysX på PC:

http://physxinfo.com/news/tag/mafia-2/

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

PC overlegent best tett etterfølgt av PS3 utgaven. Xbox 360 virker som lider litt ....

Og dette har du nok ei solid kjelde på tenkjer eg?

 

Var vel heilt sikkert når du var på 2k sitt PRE E3 party, og fekk spelt samtlege versjonar, at sjefen i studioet fortalde deg at det var ståa? :-)

Haha, eg gløymer aldri!

 

 

Har spelt ein del på x360 versjonen, og den har flott grafikk - og har ikkje slete med noko slowdowns, eller choppy framrate.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Definitivt PC, X360 og PS3 til slutt. Har testet alle tre.

 

PC har ekstra muligheter for bedre grafikk, fysikk og høy oppløsning, men det krever også sitt. Jeg sliter med I7 920 og GTX480 i 1920x1200 alt på max

 

X360 har fin flyt jeg kan ikke se noe spesiell forskjell på grafikken mellom konsollene annet enn at PS3 har sinnsvakt mye "tearing" og ingen AA i motsetning av X360. Jeg har ikke opplevdt slowdowns hverken på X360 eller PS3.

Endret av Raggz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...