Gå til innhold

Lord of the Rings Online blir gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nuffen, de har sagt at det ikke går ann å få tak i bedre gear og slikt fra storen siden de ikke ønsket noe "pay to win" så tviler på det blir slik.

 

også er det verdt å påpeke at disse turbine pointene du kjøper og deretter bruker i butikken deres kan også tjenes in-game så i teorien kan du få alt fra storen helt gratis om du er villig til å bruke litt tid på å tjene pointene in-game

 

uansett, eg gleder meg :D

Lenke til kommentar

tunefish: den går bare opp til lvl 50 ja for du må kjøpe exp packene som går over lvl 50 i lotro storen de annonserer. men visst du kjøper dem kan du lvle opp til 65.

 

exp packene kan altså kjøpes med turbine points som skaffes med å kjøpe dem eller tjene dem in-game.

Lenke til kommentar

For noen få uker siden fikk jeg tilbud om "livstids abonnement", noe som jeg tvilte sterkt på å skaffe meg etter ett år uten å spille. Heldigvis kjøpte jeg ikke. Og nå sparte jeg 700 kroner og kan spille litt av og til gratis :D

 

Anbefaler alle til å prøve spillet. Helt klart ett av de beste MMORPG på markedet.

Lenke til kommentar

I haust, ikkje heilt sikker på den nøyaktige datoen.

 

Det som Khogn seier er det som verkeleg ergar meg. Dei har reklamert for billige livstidsabonnement for eit P2P, men så får du nokre månedar seinare vite at du blir heller VIP for eit F2P spel. Mange av mine venar kjem til å slutte når dette kjem ut, og mange av dei kjøpte livstids, så eg vil seie at Codemasters har lurt kundane sine. Det er utruleg dårleg gjort.

 

Det eg fryktar sjølv er to ting:

1) Bree-land, The Shire og Ered Luin blir fylt opp med massevis av fjortissar med namn ala Pwnzorcz og som snakker leet, også på rollespelservaren Laurelin.

2) At det seinare (for dei har sagt at det ikkje kjem no) blir mogeleg å få tak i våpen, rustning og jewelry ved å betale, fordi allereie i dag er det aukande krav om at du skal berre ha det beste for å kunne komme inn i ei gruppe, og det finnes berre ein grunn for dette: Du har i alle fall litt erfaring med spelet. Viss det no berre er å bruke pengar, så kan jo alle sleppes inn i grupper.

 

Skal seiast at eg er i mot å halde folk unna gruppar fordi dei har for dårleg utstyr, sjølvom det i nokre samanhengar er nødvendig.

Lenke til kommentar

Ser på meg selv som erfaren rollespiller ja, startet med rollespill når jeg var 12 på Star wars (og Wow når jeg i senere alder startet med det), og har egentlig drevet med det siden den tid, + litt Laiv på ekte.

 

Uansett, hadde vært fett å fått blitt med i betaen, har liksom hatt lyst til å teste Lotro lenge, men etter at jeg var WOW avhengig har jeg roa ned litt på MMO'sa, men i og med at det er gratis så kan jeg jo spille fra og til så mye jeg vil :)

Lenke til kommentar

Dei har reklamert for billige livstidsabonnement for eit P2P, men så får du nokre månedar seinare vite at du blir heller VIP for eit F2P spel. Mange av mine venar kjem til å slutte når dette kjem ut, og mange av dei kjøpte livstids, så eg vil seie at Codemasters har lurt kundane sine. Det er utruleg dårleg gjort.

Forsåvidt enig. Det føles ganske urettferdig og uærlig. På grensen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...