Gå til innhold

Heroes of Might & Magic blir MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI :cry: :cry: Skal de gjøre enda en god serie med sterk en historie knyttet og gjøre den til et MMO. Der vil den enten fortape seg i evigheter av repetisjon og dyre lisenser som en suksess, eller bli slukt av et allerede tøft marked og bli glemt som en lite progressiv fis.

 

Jeg har alle Heroes spillene og dette lover ikke bra for min del, så jeg har nok kjøpt mitt siste Heroes spill. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg har allerede spilt to web browser spill som gjør noe av dette her, heroes of gaia og et til spill jeg ikke kommer på i farten. Nå rekner jeg med at spillet blir en tanke mer avansert en heroes of gaia, men det virker til å være et litt unødvendig spill. I allfall når vi ikke får heroes 6. Får håpe det blir noe helt annet en disse web browser spillene som man finner rundt forbi. Tanken er kanskje tåpelig og sammenlikne, men viss du har prøvd et av disse spillene minner det fryktelig mye om heroes.

 

Ingen overraskende nyhet, og ingen god nyhet, jeg fgorstår ikke helt hvorfor alle må hive seg på denne online bølgen, ytterst få blir en STOR suksess. Vel når det er sagt trenger man jo ikke flere hundretusen subs for å være en suksess, men for noen som lager et online spill av en slik svær tittel, må man nødvendigvis selge veldig godt for å bli kalt en suksess vil jeg tro. Da er fall høyden stor.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Bare jeg som syntes as Heroes 5 faktisk var bedre enn Heroes 4?

 

Nope. Klarte ikke helt å leve opp til h3 men det var helt klart bedre enn det rotet 4'ern utgjorde.

 

Synes de skulle ha fokusert mer på å få til store maps, og en skikkelig RMG + mere options for å customize maps. Iaffal for de av oss som liker å spille Heroes som coop multiplayer. ;)

Lenke til kommentar

Heroes 2 og 3 er di beste i denne serien. Ellers har jeg likt V også som er et ok spill. Mmo av dette er bortkastet resurser imo. Da di heller kunne jobbet med en 6er. Men di håper vel på en betre intekt kilde? Da heroes er et spill som er pirat vennlig? ;)

 

Vist det viser seg at dem har lisens til Might and magic så hadde jeg betalt 1000kr for et nytt et, i samme dur som 6,7,8 var! fantastiske spill! Treng ik gjøre allverdens nytt med di, bare ny world, quests ofc og litt betre grafikk uten å gå på smellen som 9eren gikk.

 

Nyfikenheten i meg kommer til å se hvordan dette ender, men ingen kjøp el testing!

Lenke til kommentar

Nei fytti, det får være grenser. Greit at jeg liker sjangeren men det lages jo seriøst MMO's av alt fortiden, virker det som.

Liker serien kjempegodt sånn som det er nå, 3'ern er også min favoritt :)

 

Jepp, alle vil vist kaste seg på MMO bølgen og de fleste feiler =/

 

Pytt pytt, får vel skaffe med HoMMIII igjen og kose meg med nostalgien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Så lenge det er ubisoft som står for det blir det helt uaktuelt å kjøpe - så jeg tror jeg bare fortsetter å late som om serien stoppa etter den dårlige firern (til tross for at jeg har nummer fem i hylla)

Lenke til kommentar

Heroes er en serie som tilhører det forrige århundre. Det er ganske enkelt ikke mulig å gjenskape magien fra den gang. Skal serien forsette må det vel gjøres noe ala gta2 -> gta3 endringer, altså full 3D.

 

Altså slik de har gjort med HOMM 5? Var ikke noe særlig revolusjonerende akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...