Gå til innhold

Reisebrev: GDC 2010, dag 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ohhh Jeg er swå missunnelige på dere at det er en skam egentlig!

Om noen av dere i redaksjonen trenger en lever neste år så er jeg villig til og bytte bort den mot en tur over dammen! Jeg har også en ekstra nyre og lunge om det skulle være av interesse! ;)

Gleder meg masse til nytt sid meyer stoff!

Lenke til kommentar

Det er godt å høre. Vi setter stor pris på at det arbeidet vi legger inn i å skrive disse reisebrevene mellom slagene verdsettes, og så langt har tilbakemeldingene vært svært positive!

 

Ja, Kent William bor for øyeblikket i Berkeley, og vi har hatt et lite rendezvous på hotellrommet vårt i kveld :)

Lenke til kommentar

TENDERLOOOOIN!

 

Er en running joke mellom meg og en jeg jobber med. Første gangen vi reiste til San Francisco spøkte jeg med at vi måtte dra til tenderloin og ha det gøy, men han var dritredd for å bli slakta som en julegris.

 

Jeg havna der litt ufrivillig en gang, og ble spotta av to recovering drug-addicts som var så snill å følge meg ut av suppa og tilbake til messeområdet, til og med uten å prøve å rane meg eller lure meg :)

Endret av havchr
Lenke til kommentar
Hvis Sid Meier ikke presenterer Transport Tycoon 2 så kan du få lov til å gi han kokos fra meg ;)

Locomotion er vel nesten Transport Tycoon 2. Dessuten har vi jo OpenTTD som stadig utvikles til det bedre.

 

Men dersom noen skal annonsere Transport Tycoon 2, så håper Sid Meier holder seg unna og lar Chris Sawyer snakke :-)

Endret av TST
Lenke til kommentar
Hvis Sid Meier ikke presenterer Transport Tycoon 2 så kan du få lov til å gi han kokos fra meg ;)

Locomotion er vel nesten Transport Tycoon 2. Dessuten har vi jo OpenTTD som stadig utvikles til det bedre.

 

Men dersom noen skal annonsere Transport Tycoon 2, så håper Sid Meier holder seg unna og lar Chris Sawyer snakke :-)

 

 

Natuligvis, jeg blander dem alltid! :)

Da kan vi håpe på et nytt Colonization istedet, men dessverre blir det vel bare enda en Civ-tittel?

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har vel ikke sagt noe om konspirasjon, jeg insinurer vel heller dårlig smak. Det er som om man skulle vurdert Gudfaren 1 til å være en ok film, så mener hele verden at den er grisebra, og den får en oscar eller to. Da sitter man liksom litt alene igjen og enten ikke skjønte noe av filmen, eller så har man bare så sær smak det som åpenbart er bra går en hus forbi ;)

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har vel ikke sagt noe om konspirasjon, jeg insinurer vel heller dårlig smak. Det er som om man skulle vurdert Gudfaren 1 til å være en ok film, så mener hele verden at den er grisebra, og den får en oscar eller to. Da sitter man liksom litt alene igjen og enten ikke skjønte noe av filmen, eller så har man bare så sær smak det som åpenbart er bra går en hus forbi ;)

 

Nå sitter du jo og insinuerer at den ene anmeldelsen vår av spillet representerer konsensus i hele redaksjonen, noe som er bare tull. Jeg personlig likte Uncharted 2 godt og Mikael har ikke spilt det så mye. Du har muligens et poeng oppe i det hele, men da burde du finne en mer smakfull måte å presentere det på. Slik som postene dine står nå så oppfatter jeg de bare som elitisme.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...