Gå til innhold

TrackMania 2 kunngjort (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor de ikke heller bygger på suksessen med Stadium miljøet i Nations spillet, eneste miljøet i Trackmania som duger til noe. Det på videoen ser bare ut som en liten forbedring av det allerede eksisterende Trackmania Original og Sunrise, noe som er gørrkjedelig imo, menmen, blir artig å se hva de kan få gjort :)

 

For å ikke glemme bugs, noe dette spillet kommer til å kry av og aldri få noen fix, arrogante franskmenn (har erfaringer fra TM Nations og Nations Forever) :p

Endret av Claes
Lenke til kommentar
Spillet fult av bugs? Fortell bugsene da, for det er ikke mange.

 

Dessuten, å si at hele Trackmania United Forever var kjedelig er en smule.. tja tilbakestående? :p Har du spilt hele spillet? :) Stadion var det kjedeligste miljøet av dem alle, de 6 andre var mye mer variert å gøye syns nå jeg ;)

 

 

http://www.tm-tube.com/video/13469/Bugs+on+fire

http://www.tm-tube.com/video/11709/Bugs+%26amp;+NoobStyle

 

Spiller du nok merker du de der godt, og de har eksistert siden "gamle" TM Nations, og de er der fortsatt

 

 

Jeg har hele United spillet men spiller kun Stadium, smaken er som baken, du liker kanskje det andre men det gjør ikke jeg

Endret av Claes
Lenke til kommentar

Skal ta å se de videoene når jeg får tid :)

 

De eneste bugsene jeg har sett har vært i forbindelse med resultatvisning og noen småting når det kommer til banebygging, men det er de eneste.

 

Jeg har spilt rimelig mye, men desverre kanskje ikke nok online, om det er der man merker det mye så har jeg nok ikke kanskje sett like mye til dem.

Mitt intrykk er hvertfall at variasjonen og helheten gjør TM genialt, stadium var ikke nok variert for min del, men som du sier så er det smak og behag sak :)

Lenke til kommentar

Trackmania på XBLA er en knallide! Utvikling av baner er nok ikke så elegant på en konsoll men de kan kanskje lage et importsystem som gjør at de beste UCC-banene fra PC-versjonen gies som gratis DLC på Xbox, evt at banene legges på nett så alle som spiller på XBLA automatisk får tilgang på dem. Jeg spiller gjerne trackmania på 360en, analog kontroller er gull.

Lenke til kommentar
Hmm ja, "full av bugs" :p såvidt jeg kunne se var det en og samme bug bare filmet i forskjellige situasjoner^^

 

Uansett, kult at det kommer en oppfølger!

 

Samme typen ja, men den er ganske avgjørende når det gjelder, spesielt i konkurranser :p

 

Er flere bugs, men disse driter jeg i da det ikke direkte ødelegger for meg, men når de ikke gjør en innsats for å fikse de engang..

 

Jeg spiller gjerne trackmania på 360en, analog kontroller er gull.

 

360-kontrollen funker på PC, og det finnes også andre kontroller :p

 

 

Alpha, hva er UCC(-banene)?

Endret av Claes
Lenke til kommentar
360-kontrollen fungerer direkte på PCen, om du har en med ledning. Det er lenge siden Microsoft avviklet den og om du vil bruke en trådløs kontroller må du ha en 500-kroners "Wireless reciever" for PCen...

 

UCC = User Created Content. Altså baner som spillerne har laget selv.

 

500 kroner? Jeg betalte vel ikke 500 for både kontrolleren og mottakeren tilsammen når jeg kjøpte den engang, eller kan du jo kjøpe en annen joypad om du vil.

 

Ellers håper jeg de ikke blir like gniene på å åpne baner som på united forever i denne utgaven, at man må ha gull på alt mulig for å åpne ting på de vanskligere banene er bare tull.

 

AtW

Lenke til kommentar
360-kontrollen fungerer direkte på PCen, om du har en med ledning. Det er lenge siden Microsoft avviklet den og om du vil bruke en trådløs kontroller må du ha en 500-kroners "Wireless reciever" for PCen...

 

UCC = User Created Content. Altså baner som spillerne har laget selv.

 

Sjekket nå, man får den for under 400, kontroller og mottaker, dvs ca 100 kroner dyrere enn kontroller alene (og du trenger bare 1), en forskjell som glatt spises opp av at x360-spill gjerne er minste 100 kr dyrere per stykk..

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...