Gå til innhold

Sniktitt: Rage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er altså grunn til å ha høye forventninger til deres prosjekter, og Rage er deres mest lovende på mange år.

 

Det faller seg jo ganske normalt siden de ikke har gitt noen lyd fra seg siden Doom3 fra 2004?

 

Forøvrig meget hyggelig lesning, dog lite nytt for oss som har fulgt med på vidoer og inervjuer i det siste. Gleder meg! Postapokalypse får man aldri fått nok av.

Lenke til kommentar
Det bør nevnes at Rage ikke på noe som helst måte er like åpent som Fallout 3, og utviklerne gjør et poeng ut av at dette er et skytespill - ikke et rollespill. Ellers tusen takk for varme ord. Lasse Lervik elsker dere.

 

Tenkte mer på åpen, som i "hvor er alle veggene?!" åpen, men skjønner at det kan mistolkes :)

Lenke til kommentar
Hadde ikke noe forventninger til Rage for 1 år siden da det var snakk om kun skyting mens du er i bilen, dette er ikke tilfelle mer. Ser faktisk fram til denne tittelen av alle dem som skal komme i 2010!! :D

Du trudde id ville gje ut eit spel der ein berre kunne skyte medan ein køyrde bil? Eg tillet meg spørre kvifor du fekk for deg noko slik?

 

Uansett, RAGE ser kanontøft ut. Er både positiv og negativ til det at det er meir 'lukka' enn Fallout 3. Det kan i nokre tilfeller hjelpe å halde fokus på historia - og kan i samme slengen virka lite fritt.

Gledar meg uansett til å sjå meir ifrå dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...