Gå til innhold

Oppfordrer til «Erna Hour»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VPN, TOR og kryptering så er det gjort da er hennes såkallte system intet annet enn ekstra penger inn i kassa til harddisk produsentene.

 

EDIT: Og nå har jeg satt igang sabotasjen, stakkars Erna... Vi stikker kjepper i hjulene, nå burde vi også sette opp ett "Spamme" nettverk mellom diskusjon.no brukere.

Som bare starter og stopper ett masse tilkoblinger for å fylle opp loggene og diskene til stakkars lille Erna.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer egentlig loggføringen? Hva spesefik er det de loggfører, knytter de URL besøk sammen med IP adresser og hvor mye av url adressen loggføres? Altså loggføres diskusjon.no eller diskusjon.no/index.php eller index.php?showtopic=1896&st=0&dhis=buyd osv...

Lenke til kommentar

Dette er jo komisk. Det neste blir nå mikrofoner på alle gatehjørner, butikker og private hjem slik at man nå kan ta opp alt som alle sier. I prinsippet ikke noe forskjell på det og DLD. Oppdatert posisjonsinformasjon om hver enkelt person får man jo gjennom DLD såda skulle overvåkningen være komplett! Hurra.. og heia Norge!

Lenke til kommentar

Antar de haster innføringen for å få det inn før valget, for da kan det ikke fjernes så lett.

Nei, jeg liker ikke å si det men alle norske politikere er korrupte.

De har samme syn på de fleste saker så egentlig burde de oppløse alle partiene og starte sitt eget samleparti.

Høyre skal jo egentlig være såpass radisk forskjellig fra AP at det er skremmende, men du ser jo hvilken vei dette går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var denne "aksjonen" virkelig seriøst ment? Trodde det var en litt over gjennomsnittet god spøk.

 

Hva forsøker deltakerene å oppnå med dette?

Tror dere at det er noen som sitter og river seg i håret, mens de hyler til hverandre "HVOR ER ALLE SAMMEN?!".

 

Folk har litt høye tanker om seg selv, hvis de tror at det faktisk er noen som sitter å følger med på hva dere gjøre, bare fordi de kan gjøre det. SÅ interessante liv kan jeg ikke tenke meg at dere har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, vi har ett kort å spille når de setter inn sin logging...

Vi fyrer opp en haug med tilkoblinger til hverandre, trenger ikke være åpne så veldig lenge bare nok til at det registreres, så overbelaster vi lagringen deres.

 

Noe ala det samme vi gjorde med svenskenes filter som gav det helt og holdent sammenbrudd.

Lenke til kommentar

Gjenomførbart er det, Anonymous har gitt ut verktøy for å genere trafikk, vi bruker samme verktøyene bare på en annen måte og sender ut til vi som deltar i denne ringen.

Hvor mye kapasitet dette krever er vell heller hvor mye de fleste rutere og modem tåler, men om de kneler så starter vi bare dem på nytt og holder det gående, på slutten av dagen vil de lagre alle destinasjoner du har startet tilkoblinger og dette blir mye data.

 

Det at de er pålagt å lagre alt sammen i 6 måneder gjør at vi har gode sjanser på overbelastning og gi dem stappfulle harddisker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...