Gå til innhold

Stopper produksjonen av Xoom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAaaHAAAAhAAAAhAAAAAhAAAAAAAAhAAA, årets!

 

"Jammen minnekort kommer vi til å støtte, bare send den inn til oss en gang i framtiden, så skal vi aktivere slotten"

 

"Hva MENER du med at denne er for dyr, den har jo alt crapple ikke har inkludert verdens mest uferdige operativsystem"

 

"Batteritid? Pøh"

 

Xoom kommer til å bli husket som en historisk flopp.

Lenke til kommentar

HAaaHAAAAhAAAAhAAAAAhAAAAAAAAhAAA, årets!

 

"Jammen minnekort kommer vi til å støtte, bare send den inn til oss en gang i framtiden, så skal vi aktivere slotten"

 

"Hva MENER du med at denne er for dyr, den har jo alt crapple ikke har inkludert verdens mest uferdige operativsystem"

 

"Batteritid? Pøh"

 

Xoom kommer til å bli husket som en historisk flopp.

Hva er det du prøver å få frem? Det eneste jeg ser er en fyr som på patetisk hvis prøver å trolle eller starte en flamewar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hva er det du prøver å få frem? Det eneste jeg ser er en fyr som på patetisk hvis prøver å trolle eller starte en flamewar.

 

Ikke noe flamewar nødvendig. Om dette gikk over hodet ditt kan jeg heller bare si det rett ut:

 

Alle som trodde at xoom hadde potensiale er hysterisk morsomme

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Det du skrev nå kom ABOSLUTT ikke frem i det første innlegget ditt. Det eneste jeg ser er et barnslig innlegg der du prøver å latterliggjøre folk som ikke mente/mener Xoom vil bli en "historisk flopp".

 

Jeg kjenner ikke til dette med minnkort og batteritid, så det er ikke noe jeg kan si noe for eller i mot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HAaaHAAAAhAAAAhAAAAAhAAAAAAAAhAAA, årets!

 

"Jammen minnekort kommer vi til å støtte, bare send den inn til oss en gang i framtiden, så skal vi aktivere slotten"

 

"Hva MENER du med at denne er for dyr, den har jo alt crapple ikke har inkludert verdens mest uferdige operativsystem"

 

"Batteritid? Pøh"

 

Xoom kommer til å bli husket som en historisk flopp.

Hahahahaha, du er jaggu meg på bærtur du. Fordi det er ikke snakk om at du må sende inn noen Xoom'er for å få minnekort slot. Det var snakk om å sende den inn tilbake til Motorola for å kunne få 4G støtte.

 

Så mitt råd er at du holder deg langt unna topics du absolutt ikke har peiling på. Kom heller tilbake når du vet hva du snakker om og at du har dine fakta'er på plass.

 

Og selv om Motorola XOOM ikke vil selge noe bra (om dem selger dårlig), så betyr det ikke at XOOM'en i seg selv er en dårlig enhet. Og det betyr lite i seg selv faktisk siden det finnes flere Android tablets med Android 3.0 Honeycomb.

 

Men dette kom jo ikke som en bombe fra deg da.

 

Men fakta er jo at Samsung Galaxy Tab II 8.9 og 10.1 tommeren gruser Apple iPad 2, så selv om XOOM'en ikke skulle bli en hit, så vil definitivt Galaxy Tab 2 bli det.

 

Så det er heller mere at Samsung ga Motorola et spark i ræva når Samsung lanserte Galaxy Tab II.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men fakta er jo at Samsung Galaxy Tab II 8.9 og 10.1 tommeren gruser Apple iPad 2, så selv om XOOM'en ikke skulle bli en hit, så vil definitivt Galaxy Tab 2 bli det.

 

post-123498-0-21763700-1300963012_thumb.jpg

 

 

Så mitt råd er at du holder deg langt unna topics du absolutt ikke har peiling på. Kom heller tilbake når du vet hva du snakker om og at du har dine fakta'er på plass.

 

Touchwiz ringte, den skulle bare fortelle at den vil være elendig i all framtid, og ethvert håp om mainstreamappell på tab 2 forsvant da det ble klart at man måtte roote dritten for

å få den til å fungere sånn noenlunde. Men fortsett å håpe!

 

Og selv om Motorola XOOM ikke vil selge noe bra (om dem selger dårlig), så betyr det ikke at XOOM'en i seg selv er en dårlig enhet.

 

Hva i all verden betyr dette? Om man ser bort fra den logiske bristen er fortsatt Xoom å betrakte som en betaenhet som ble sendt ut lynkjapt i håp om å kæsje inn noen kroner før ipad 2 ble releaset. Motorola visste at de ikke hadde noe å stille med, så de måtte prøve tjene inn noen kroner på de utålmodige.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Men fakta er jo at Samsung Galaxy Tab II 8.9 og 10.1 tommeren gruser Apple iPad 2, så selv om XOOM'en ikke skulle bli en hit, så vil definitivt Galaxy Tab 2 bli det.

 

post-123498-0-21763700-1300963012_thumb.jpg

 

 

Så mitt råd er at du holder deg langt unna topics du absolutt ikke har peiling på. Kom heller tilbake når du vet hva du snakker om og at du har dine fakta'er på plass.

 

Touchwiz ringte, den skulle bare fortelle at den vil være elendig i all framtid, og ethvert håp om mainstreamappell på tab 2 forsvant da det ble klart at man måtte roote dritten for

å få den til å fungere sånn noenlunde. Men fortsett å håpe!

 

Og selv om Motorola XOOM ikke vil selge noe bra (om dem selger dårlig), så betyr det ikke at XOOM'en i seg selv er en dårlig enhet.

 

Hva i all verden betyr dette? Om man ser bort fra den logiske bristen er fortsatt Xoom å betrakte som en betaenhet som ble sendt ut lynkjapt i håp om å kæsje inn noen kroner før ipad 2 ble releaset. Motorola visste at de ikke hadde noe å stille med, så de måtte prøve tjene inn noen kroner på de utålmodige.

Ehm, om du ikke liker Touchwiz så kan du jo fjerne den da og installere en ny Launcher. Er jo fantastisk hva du kan gjøre på en Android enhet, i motsetning til iOS hvor du ikke kan forandre på en dritt. Må føles helt for jævlig at Steve Jobs skal bestemme over dere på hvordan hjemmeskjermen skal være hos alle som har en iOS enhet :!:

 

Så vennligst drit deg mere ut offentlig på forumet her med at du ikke har peiling på hva Android faktisk er og hva Android kan gjøre.

 

Dette med at iPad 2 selger bra kan man jo ta med samme eksempel på at Justin Bieber f.eks selger bra, men er jaggu meg noe av det værste som finnes av musikk. Toyota har også noen biler som selger bra, men selv om Ferarri kanskje ikke selger langt så mye som Toyota, så knuser en ny Ferarri en Toyota i ytelse og diverse ting ned i støvlene.

 

Men nå er nok en Ferarri mye dyrere enn en skikkelig bil i fra Toyota.

 

Jeg kan også ta eksemplet med at Sony Ericsson har solgt over 8 million enheter av XPERIA X10 mobilene. Vil det automatisk si at telefonene er bra?

 

Men hvem bryr seg egentlig om Motorola XOOM nå som Samsung Galaxy Tab II er lansert?

 

Dessuten er det liten sjangse for at vi får se Motorola XOOM her i Norge uansett.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Alle nettbrett har sine bruksområder. Å si at iPad2 er dårligere enn Android sine nettbrett eller motsatt, blir for enkelt.

 

Fordelen med Android (nå har jeg kun en HTC Desire HD telefon), er friheten til å endre ting som f.eks desktop og overklokking av prosessor etc. Så selve brukeropplevelsen er friere på Android. Jeg har hatt iPhone 3Gs og har pr nå en iMac 27" stasjonær maskin. Apple og deres produkter kan godt sies å være mere låst. Men fordelen, synes jeg, er at færre tredjeparts leverandører gis anledning til å kødde med operativsystemet. Flash er ett eksempel. På min Android telefon, er det nå til tider store hastighets forskjeller grunnet at CPU-bruken går opp til 90-98% (init-saken har jeg huket av, så det er sagt). Plutselig er det et eller annet som suger suppe fra prosessoren, og en restart må til. Sms er fortsatt buggy etter siste store update, og det er flere måneder siden. Ingen ny oppdatering før juni, sier HTC. Mye frihet, men det minner mye om samme problemene som PC alltid har hatt. Alle HW- og SW produsenter slipper til, noe som fort blir mye kål. En leverandør av ett PC merke bestiller HW fra masse forskjellige andre produsenter. Gjerne basert på pris. Og etter at alt er satt sammen til en PC/ nettbrett, så skal alt av forskjellige datamaskinmerker og forskjellig software fungere sammen med Windows eller Android.

 

Apple setter sin HW nøye sammen tilpasset sitt eget OS. Så OSet er tilpasset HW og motsatt. Og er det ting som kan være skadelig for OSet, så nektes det adgang. Igjen, eksempåelvis Flash. Og akkurat HER er den store fordelen til Apple! Ting fungerer på en helt annen måte. Det er vel en av grunnene til at seriøse brukere som er avhengig av stabilitet og ytelse, bruker MacPro...?

 

Min iMac er nå, ett år etter jeg fikk den, akkurat like kjapp. Kun fulgt oppdateringer fra Apple. Aldri vært behov for å optimalisere slik at maskinen skal gå raskere. Aldri ett tredjeparts program eller HW-leverandør som gjør at maskinen går tregere og tregere. Eller at man må innstallere diverse task-killere eller andre ting som skal få fart på maskinen igjen. Og akkurat det er litt av filosofien jeg liker med Apple. De er strenge på hvilke HW- og SW produsenter de slipper inn i sitt OS og arkitektur, men sluttbruker slipper i allefall å defragmentere, task-killers, OS-optimalisering eller opprydding av register. Vanlig folk skal ikke rydde i register, sier f.eks Apple. Slå på og bruk enheten som du har ment. Med PC og til dels Android-telefonen min, så har jeg brukt mye tid og energi på at den skal fungere slik som den gjorde fra dag en. Ikke er Android-telefonen like rask lengre, og allerede er den full av bugs. Og jeg har aldri tuklet med overklokking e.l...

 

Og ja, det kan være feil på Apple-produkter også, men det er ikke enheter med feil og reklamasjonsrett jeg snakker om. Jeg snakker om filosofien.

 

Så om du vil ha frihet på nettbrettet ditt, med den risikoen dette innebærer; så er Android kanon. Om du vil ha nettbrett, som er like kjapt og sømløst hele tiden; men som ikke har friheten til å gjøre alt man vil; så er iPad 2 tingen.

 

Jeg tror nemlig at iPad2 er like rask og smooth etter ett år. Det tviler jeg på at Galaxy tab eller Xoom fortsatt vil være...

 

Og jeg går utvilsomt for iPad 2 i løpet av året (om jeg ikke venter til Pad 3 med evt høyoppløst Retina-skjerm i 2012)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...