Gå til innhold

HTC Sense løfter Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Apple's mobile phone operating system, iOS, is by far and away the most heavily adopted in Europe, even though it only appears on Apple devices. Its staggering 44.95 per cent market share is almost three times as much as Android's, which comes in at 16.37 per cent."

 

Jeg er ikke overrasket. Av mine 20 nærmste venner så er jeg faktisk den eneste som ikke har iPhone i believe. (Greit, jeg har iPhone, men bruker Desire HD)

Lenke til kommentar
På andreplass av Android-produsentene i USA finner vi Motorola, som med sine Droid-modeller har fått svært mye oppmerksomhet den siste tiden. Produsenten trakk seg ut av det nordiske markedet for noen år siden, og fins i dag stort sett ikke i norske mobilhyller.

Dette kan vi være glade for... kjøpte meg en Motorola Milestone fra expansys UK i Februar 2010, da det var den første androidmobilen med skikkelig skjerm og fulltastatur.

Problemet er at Motorola Europe ser ut til å bry seg fint lite om kundene sine.. denne mobilen ble annonsert som "Adobe Flash ready!" med masse utropstegn og fyrverkeri... i starten av 2010.

Nå, over ett år senere venter vi ennå på Android 2.2 for å få det vi betalte for for ett år siden, og de lover bare "soon" og "Q1 2011" (har blitt utsatt 3-4 ganger før dette).

 

Tror nok det blir HTC på meg snart ja...

Lenke til kommentar
På andreplass av Android-produsentene i USA finner vi Motorola, som med sine Droid-modeller har fått svært mye oppmerksomhet den siste tiden. Produsenten trakk seg ut av det nordiske markedet for noen år siden, og fins i dag stort sett ikke i norske mobilhyller.

Dette kan vi være glade for... kjøpte meg en Motorola Milestone fra expansys UK i Februar 2010, da det var den første androidmobilen med skikkelig skjerm og fulltastatur.

Problemet er at Motorola Europe ser ut til å bry seg fint lite om kundene sine.. denne mobilen ble annonsert som "Adobe Flash ready!" med masse utropstegn og fyrverkeri... i starten av 2010.

Nå, over ett år senere venter vi ennå på Android 2.2 for å få det vi betalte for for ett år siden, og de lover bare "soon" og "Q1 2011" (har blitt utsatt 3-4 ganger før dette).

 

Tror nok det blir HTC på meg snart ja...

Den amerikanske utgave av milestone var jo blant de første som fikk 2.2, så vet ikke hvor fornøyd du skal være med at europa blir nedprioritert. De planlegger forresten også å bevege seg inn i det nordiske markedet igjen, som må sies å være positivt mtp. modellene de har nå (atrix/xoom).

Lenke til kommentar
På andreplass av Android-produsentene i USA finner vi Motorola, som med sine Droid-modeller har fått svært mye oppmerksomhet den siste tiden. Produsenten trakk seg ut av det nordiske markedet for noen år siden, og fins i dag stort sett ikke i norske mobilhyller.

Dette kan vi være glade for... kjøpte meg en Motorola Milestone fra expansys UK i Februar 2010, da det var den første androidmobilen med skikkelig skjerm og fulltastatur.

Problemet er at Motorola Europe ser ut til å bry seg fint lite om kundene sine.. denne mobilen ble annonsert som "Adobe Flash ready!" med masse utropstegn og fyrverkeri... i starten av 2010.

Nå, over ett år senere venter vi ennå på Android 2.2 for å få det vi betalte for for ett år siden, og de lover bare "soon" og "Q1 2011" (har blitt utsatt 3-4 ganger før dette).

 

Tror nok det blir HTC på meg snart ja...

 

Custom ROM? Min Acer Liquid A1 har dratt nytte av ROM community'et i stor grad, då Acer ikkje gjør ein god nok innsats...

Lenke til kommentar

Når man ser diagrammet er det viktig å huske at Samsung sine tall får et løft av den enorme asiatiske brukerbasen.

 

*E* Trodde det dreide seg om verdensmarkedet, ikke det amerikanske. Lar utsagnet stå for nysgjerrige.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Erh, symbian på 2%?Hva er dette for noen tall egentlig?

Merk at tallene for Europa er basert på antall visninger av nettsider, mens tallene for USA er basert på antallet abonnementer med ulike modeller i USA.

 

amobil burde ha klargjort dette i artikkel. og det skal godt gjøres å finne en markedsundersøkelse som er gjort 100% riktig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...