Gå til innhold

Angry Birds blir oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det gjenbruk av brettene på android versjonen? Jeg har nemlig 450 brett tilgjengelig før oppdateringen... Virker kanskje litt overkill? :p

 

edit: Now I get it. Det jeg ser på er antall stjerner man kan få.

 

@Alte-to: Den ti ganger så irriterende plassen er hvor?Og vil det koste penger for spillet med denne updaten? Siden dere skrev jo at Angry Birds er det mest kjøpte spillet.

Fremdeles gratis for Android brukere.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Etter oppdateringen på min Galaxy Spica gikk spillet fra å være spillbart (smålag til tider) til et utrolig hakkete spill med manglende tekst og teksturfeil i fleng. Det henger faktisk så mye at det ikke går an å spille det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen på min Galaxy Spica gikk spillet fra å være spillbart (smålag til tider) til et utrolig hakkete spill med manglende tekst og teksturfeil i fleng. Det henger faktisk så mye at det ikke går an å spille det i det hele tatt.

 

På min X10 Mini gikk det fra å være spillbart, med en del irriterende lagging på begynnelsen idet reklamen vises, til å være bortimot perfekt.

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen på min Galaxy Spica gikk spillet fra å være spillbart (smålag til tider) til et utrolig hakkete spill med manglende tekst og teksturfeil i fleng. Det henger faktisk så mye at det ikke går an å spille det i det hele tatt.

 

På min X10 Mini gikk det fra å være spillbart, med en del irriterende lagging på begynnelsen idet reklamen vises, til å være bortimot perfekt.

Så slipper du trolig at du ikke kommer deg forbi "story" sekvensene uten å starte spillet på nytt. ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...