Gå til innhold

Fotomesse i Bergen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurte på om jeg skulle kjøpt 7D til min bedre halvdel. Hun har selv snakket om å gå fra 350D til 450D eller deromkring, men det er vel mye mer kamera i 7D?

 

8500,- var ikke avskrekkende..

 

Fotoentusiaster, enlighten me! =)

 

Edit:

D7->7D

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

D7? 7D mener du vel. 8500 er er uforskammet god pris. Spørsmålet er vel om hun synes huset blir for stort? I såfall er en 550D mer fornuftig.

 

Nå er ikke 550D på tilbudslisten, men det er mulig de har tilbud på messen likevel. Jeg antar at 7D er et bedre kamera uansett, og med bare 2k opp fra 550D så må det vurderes. Hun har forøvrig sagt hun gjerne skulle hatt 550D.

 

Hun sa en gang hun ikke ville ha 5D fordi hun trodde det var vanskeligere å ta gode bilder med kamera. Det er kanskje færre autoinnstillinger, men alt annet må da være bedre? Og hun har ikke vondt av å lære seg manuelle innstillinger heller..

Lenke til kommentar

Greit å legge høstferien til Bergen :) Var nettopp innom Ur og Foto og plukket med meg 7D og en ny Lowepro sekk som også var på tilbud. Har lenge vært i tvil om 60D mot 7D og ventet egentlig på at 60D skulle få riktig pris, men tilbudet på 7D var såpass bra at det ikke var mulig å motstå. Kommer til å savne den vridbare skjermen på 60D men får prøve å leve med det.. Batteriet står til lading nå og den nye sekken er pakket og klar til å ta dagens bilde til oktober festen :new_woot:

 

Edit: De har solgt 7D fra morgenen av og hadde "bare" 50 stk, så det gjelder å løpe og kjøpe for de som har tenkt å slå til.

Endret av SR-L
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...