Gå til innhold

Microsoft hopper over Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke mer Norske lover som forsinker slikt en noe annet? (altså alt som har men salg på nett å gjøre), troddet mye av grunnen til at feks Ipad var forsinket var at Norske lover ikke haddet godkjent salgsmetodene Apple brukte feks. Trolig er jeg på tynn is nå men.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Kanskje fordi det jobber flere i MS enn det er potensielle kjøpere i Norge. Norge er lite og uinteressant for de fleste store når det gjelder releaser. Det kommer (stort sett), men at noen tror at Norge er priotitert tar grundig feil.

Jo, det er sant. Samtidig så er vi svært så kjøpesterke, med tanke på hvor få vi er og hvor mye teknologi som selges.

Lenke til kommentar

Jeg mener du tar feil. Microsoft hopper ikke over Norge. Men de kommer i fem andre land først. Samme elendigheten som med Apple ;(

Men de hopper ikke over vårt kjære fjell-land...

Vi holder på med norsk versjon av iFacturas, vår fakturaerings-app for WP7, og har gjort det siden mai. For tre uker siden ble iPhone versjonen tilgjengelig på norske app store. WP7 versjonen lanserer vi først i Spania, og på spansk selvfølgelig, for de er med på første runde av WP7 lanseringen. Men både spansk og norsk vil være tilgjengelig fra dag en.

Hvis du vil vite mer, så ta en titt på iFacturas hjemmeside på ifacturas.blogspot.com og min blogg www.iakttakelser.com!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Microsoft har allerede nevnt hvilke land som får tilgang til Zune ved lansering, og Norge er ikke et de landene.

Det blir en ekstrem skuffelse hvis ikke Xbox LIVE og Marketplace er tilgjengelig i Norge ved lansering. Norsk språk er absolutt ikke noe viktig for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg skjønner ikke hvorfor Marketplace for WP7 ikke skal bli lansert i Norge samtidig som de andre landene. Marketplace for WM6.X er da lansert i Norge.

Jeg MÅ HA Xbox LIVE! Men det blir nok en WP7 på meg uansett :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...