Gå til innhold

Youtube lanserer musikkside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes musikkvideoer er ett forsømt satsningsområde. I dag er det lite utvalg i fysisk butikk. Noen webshop'er har lite å tilby de også.

 

Synes ofte det er mye Live-performance som selges på DVD/Blue-ray. Ikke alltid det går an å velge om en vil ha studioinnspilling eller Live.

 

Selv Youtube har mangler omkring kvalitet på videoene. Og Torinogut oppsummerer bra med "this video is not available in your country".

 

Om en ser på kanaler som Voice-TV så er det mye kverning av de samme videoene døgnet rundt, til en blir ør i hode. MTV's hovedkanal har blitt ødelagt av reality-TV, som bam-bam og vennene hans eller hva søren den karen heter, og masse Osbourne og Hogan. De andre MTV-kanalene får jeg ikke selv om jeg velger familiepakke hos kabel-TV leverandøren. VH1 er ett greit alternativ å se på innimellom. Spiller jo litt gamle videoer innimellom, jo, som er ett fint avbrekk å ha.

 

Nattkikking på kanaler som Nrk, TV2, TV3 er ikke så ofte aktuellt, da de jo spiller noen videoer der. Dessuten har de gjerne rigga konkurranser hvor hovedformålet er å få folk til å sende mest mulig SMS'er som koster noen kroner per stykk. Æsj!!! Seriøst!! Går det an å bli så lavmål av slike TV-kanaler? Skal det få lov å fortsette slik også? Hva sier forbrukerrådet om denne praksisen?

Lenke til kommentar

Hvorfor havner de beste sjangrene på bunnen av siden? :!: Nei, for meg virket det litt for klissete med mainstream musikk for de som ikke klarer å definere en egen smak. Kall det gjerne syting, men jeg ville mye heller promotert artister med en slags ildsjel, som har det riktig musikalske og unike i seg. Null verdenskjente artister ville vært en befrielse og et stort kvalitetsløft tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...