Gå til innhold

Hvilken mobil skal du kjøpe til jul?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne gjerne hatt med flere telefoner...Er ikke HTC Tattoo, Nokia 5800 osv. noe som man kan legge under treet?

 

Venter i hvertfall på en HTC Tattoo...Dumme Posten! (Sendt fra lager på mandag, og det var "ventet leveringsdato i går" :hrm: Tvilsomt at den kommer før mandag :()

Endret av andhaj
Lenke til kommentar

Kanskje betre å anbefale HTC Magic istadenfor HTC Hero? Ganske identiske og Magic har ein prislapp billigast i prisguiden på 2499,- vs Hero sin rimeligaste prislapp på 3790,-

Frå mitt synspunkt er Magic den råaste mobilen du får mtp. pris.

Begrunn gjerne kvifor eg tar feil..

 

Edit: Sjølv ventar eg på at HD2 kjem i posten :fun:

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Var litt voldsom prisklasse dette her, fra 3100,- og oppover (sett bort fra bestemors telefon ^^). Jeg vil også anta at de fleste som kjøper telefon er foreldre som kjøper det til ungene sine, så litt dumt at man ikke har telefon til det sjiktet. Kanskje sett bort fra musikktelefon (men 4000,- er en litt ekstrem pris) her har man jo Nokia 5800 Xpressmusic til litt over 2000,- som bør være en god anbefaling.

 

Virker mer som telefoner konen skal kjøpe til sin mann, som er forretningskar vel å merke. Sett bort fra jegertelefonen, godt tips det.

 

Men hva med fra han til henne? Nå fikk eksempelvis Jalou gjennomgå veldig av amobil, men jeg vil uansett anbefale den på det varmeste for de som vil kjøpe en enkelt telefon til sin bedre halvdel som stort sett bruker telefonen kun til ringing og ikke ønsker alt mulig dilldall.

 

Så for foreldre som ikke ønsker å svi av 3000+ for telefon til sin tenåringssønn, 5800 kan fint anbefales, evt HTC Magic. For kvinnen i ditt liv, som egentlig kun er ute etter ringing og sms, så er jalou å anbefale. For de litt yngre ungene (9-14) år vet jeg ikke helt hva som er å anbefale, men tar gjerne i mot tips da min sønn skal få telefon til sin 10 års dag. Har amobil en fin anbefaling på lager der? :)

 

Selv ønsker jeg meg HTC HD2, kan noen tipse fruen min? :wee:

Lenke til kommentar

Helt uenig i den lista der.

 

Teknuguru: Helt klart N900. Å kalle seg teknuguru og kjøre HTC-WM blir som å kalle seg rally-kjører og kjøre en svær tung Benz. Magic er også mye mer "tekno" enn Hero. For en som har litt peil mht å sjonglere med FM så er en Magic en Hero til halve prisen, men mye penere.

 

 

Musikk: W995 er i grunnen bra, men 5800 er minst like bra, og har mye mer i tillegg. Egentlig vanskelig å få mer for pengene enn det man gjør med en 5800, det må isåfall bli HTC Magic, men Magic er ingen supergod musikktelefon.

 

Ellers stor sett enig, men i "proff" så er egentlig hele E-serien like bra + flere HTC-WM. Men mini har alt og samtidig er den stilig.

 

Edit: Ser ut som det kun er Elkjøp som har Magic til lavpris, og kun i helga. Ellers er den ikke å få tak i.

Endret av sgiga
Lenke til kommentar

Angående sense vs ikke Sense, så har jeg prøvd begge deler, og er ikke så overbegeistret for det. Stort sett bare eye-candy, som man noenlunde kan få uten sense også på magic hvis man bare fikser de riktige widgets. Sense stjeler også en hel del ressurser.

 

Men likevel, jeg ville også valgt en hero, stort sett pga 3,5 mm utgang :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt Sony Ericsson W350i (Rød) til dama i julegave....hun ønsket seg en RØD telefon, og dette var den kuleste jeg fant, rent designmessig... liker ikke "candy bar" design, så måtte være flip, slider eller fold.

 

Får håpe den duger sånn halvveis teknisk også- hun skal bare ringe og sende en og annen SMS med den i alle fall :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...