Gå til innhold

Anmeldelse: NHL 10 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så spillet som får topp karakterer overalt får 7 her? er jo kanskje ikke så rart, det er jo ikke mange som har peiling på eller liker hockey i dette landet dessverre.

Gir ikke et spill toppkarakter bare fordi andre spillsider gjør det.

Ikke tving meg til å spille "hvis hundre mennesker hopper utenfor et stup"-kortet.

 

Jeg har både peiling på OG jeg liker hockey, men jeg har mer peiling på spill og NHL 10 er nettopp det, et spill. Som jeg sier så er det et veldig bra spill, men for meg blir det fort ganske kjedelig.

 

Men du sier ikke her hva du selv synes... Kanskje blir du overrasket ;)

Lenke til kommentar

Er veldig uenig i anmeldelsen, og det er klart at anmelderen ikke har satt seg ordentlig inn i spillet, da han ikke merker forskjell på spillerne. Det har jo aldri vært så stor forskjell på de forskjellige spillerne som det er nå.

 

NHL 10 har jo også en ganske omfattende online modus, og den er ikke beskrevet i det hele tatt.

 

Anmelder synes også spillet er for realistisk. Det er dette som gjør spillet bra. Hvis du vil spille offline eller urankede online kamper, er det også fullt mulig å stille in sliderne slik at det blir veldig arkade, med STORE taklinger, knallharde skudd osv. Også dette har uteblitt fra anmeldelsen.

 

Jeg gir anmeldelsen din karakter 5/10, da du har skummet over noen av modusene, og samtidig holdt et bra nivå på det norske språk, men anmeldelsen mangler klart dybde, og trekker ned karakteren ;)

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Er veldig uenig i anmeldelsen, og det er klart at anmelderen ikke har satt seg ordentlig inn i spillet, da han ikke merker forskjell på spillerne. Det har jo aldri vært så stor forskjell på de forskjellige spillerne som det er nå.

 

NHL 10 har jo også en ganske omfattende online modus, og den er ikke beskrevet i det hele tatt.

 

Anmelder synes også spillet er for realistisk. Det er dette som gjør spillet bra. Hvis du vil spille offline eller urankede online kamper, er det også fullt mulig å stille in sliderne slik at det blir veldig arkade, med STORE taklinger, knallharde skudd osv. Også dette har uteblitt fra anmeldelsen.

 

Jeg gir anmeldelsen din karakter 5/10, da du har skummet over noen av modusene, og samtidig holdt et bra nivå på det norske språk, men anmeldelsen mangler klart dybde, og trekker ned karakteren ;)

 

Jeg er helt klart uenig i din uenighet, men det er nå så.

Kommentarer tatt til etterfølge, takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Det siste avsnittet mitt var humoristisk men, det var derfor jeg puttet på en ";)"

 

Men, jeg mener du burde ha utforsket online-modusen EASHL litt mer og sliderne før du satte ditt siste pennestrøk på anmeldelsen.

 

Hvis du hadde utforsket sliderne, så kunne fått det akkurat så realistisk du ville. Sliderne er forøvrig oppgradert i år.

 

Det er til og med forhåndsinnstilte slidere; casual, default, normal, og hardcore. Disse er veldig forskjellige. Det jeg lurer på er; hvilken vanskelighetsgrad og hvilke forhåndsinnstilte slidere var det du brukte?

 

 

Dette blir litt som å anmelde COD:MW2, uten å ta med onlinedelen.

Lenke til kommentar
Det siste avsnittet mitt var humoristisk men, det var derfor jeg puttet på en ";)"

 

Men, jeg mener du burde ha utforsket online-modusen EASHL litt mer og sliderne før du satte ditt siste pennestrøk på anmeldelsen.

 

Hvis du hadde utforsket sliderne, så kunne fått det akkurat så realistisk du ville. Sliderne er forøvrig oppgradert i år.

 

Det er til og med forhåndsinnstilte slidere; casual, default, normal, og hardcore. Disse er veldig forskjellige. Det jeg lurer på er; hvilken vanskelighetsgrad og hvilke forhåndsinnstilte slidere var det du brukte?

 

 

Dette blir litt som å anmelde COD:MW2, uten å ta med onlinedelen.

 

Skjønte det var humoristisk, var også derfor jeg måtte svare med tråklete formulering (uenig i din uenighet...)

 

Jeg pleier å spille med standardinnstillingene på slike spill, spesielt hva gjelder anmeldelsen. Før husker jeg at jeg gjorde mange justeringer for game speed, shot speed/accuracy etc, men jeg synes det blir røddigst å ta utgangspunkt i standardoppsettet. Er jo greit å tweake innstillingene iblant, men det er jo en smakssak.

 

Men jeg mener nå fortsatt at det var større individuell forskjell på spillerne før. Husker mine glade karrieredager i Bosten Bruins, der Thronton var den massive, litt treige senteren som ingen fikk i bakken, mens Samsonov var den overdrevent raske spirrevippen som fløy forbi forsvaret... Good times!

 

Og forresten, her avslører du din uvitenhet på det groveste.

COD:MW2 har ikke kommet ut enda... hah! :p

That being said: Sjekker postkassen hver dag og håper på et mirakel. Altfor lenge til 10 Nov!!)

Lenke til kommentar
så spillet som får topp karakterer overalt får 7 her? er jo kanskje ikke så rart, det er jo ikke mange som har peiling på eller liker hockey i dette landet dessverre.

 

Dummeste kommentaren jeg har hørt på lenge.

 

jeg kan garantere at fifa10 ikke kommer til å få noen 7 her. er jo litt merkelig at dette får 10 hos gamer og omtrent det samme verden over, men 7 her.

Lenke til kommentar
så spillet som får topp karakterer overalt får 7 her? er jo kanskje ikke så rart, det er jo ikke mange som har peiling på eller liker hockey i dette landet dessverre.

 

Dummeste kommentaren jeg har hørt på lenge.

 

jeg kan garantere at fifa10 ikke kommer til å få noen 7 her. er jo litt merkelig at dette får 10 hos gamer og omtrent det samme verden over, men 7 her.

 

Veldig mange mennesker synes sushi er godt. Fler og fler faktisk. Jeg derimot synes sushi smaker svett grevlingstump. Betyr dette at jeg tar feil og bør innfinne meg i at sushi er godt?

 

Jeg skjønner på en måte hva du mener, men husk nå også at dette er en subjektiv vurdering. Teknisk sett er dette et knakendes godt spill, men opplevelsesmessig ble det for trettendes for meg. Hva Gamer velger å gi spillet får bli deres sak.

 

Husker det var en anmelder som ga filmen "Dum og Dummere" terningkast 1...

What more proof do you need? ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...