Gå til innhold

Archos lanserer Android-basert mediaspiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4,8" 800x480 trykkfølsom skjerm. Det blir for stor for en telefon. Men akkurat nok til at den er grei å med hvis en laptop blir litt stor. Det er en Internet Tablet fremfor en mediaspiller.

vent til CES, på slutten av presentasjonen hintet archos om en 4,3" telefon med 1Ghz cpu under panseret, kjørende samme platform som denne mediaspilleren ;)

Lenke til kommentar
De aller fleste av dagens mobiler kan ikke såpass mange formater, ei heller HD. Dessuten er det slit å ha en enorm telefon som tømmes for batteri pga mediabruk i tillegg.

 

Go Archos, go Zii! Lei av at alt skal være mobiler. Prisen for at tingen skal være telefon i tillegg er avskrekkende :thumbdown:

Det var det jeg mente jeg også tidligere. N800/810 + mobil som kan brukes som modem til dingsen via BT når jeg trengte det, var egentlig ganske perfekt. Men så kommer det så mye nye kule greier i ett sett med alt mulig rart av funksjonalitet :roll:

 

Det er noe med det at skjermen må opp i en viss fysisk størrelse og med et minimum av pixler for at ikke hela greia skal bli knotete. 4 tommer og 800x480 er egentlig et absolutt minimum for de med falkeøyne. 4,5 tommer er mer et praktisk minimum for folk flest. Samtidig blir dette alt for stort til å være en brukanes telefon. En telefon på 3,5 tommer begynner allerede å bli veldig stor. En netbook er for stor til å ta med i lomma, så den er ikke et fulgodt alternativ den heller.

 

Den Archos'en ser egentlig veldig kul ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...