Gå til innhold

N97 Mini er endelig lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåpelig høy pris på denne, den orginale er vel nesten nede i samme pris da denne kommer på markedet

 

Tåpelig telefon spør du meg. Hva i alle dager skal man med to N97 versjoner? En er jo egentlig i meste laget. De kunne heller laget en N900 mini. Ja, ja, glad jeg ikke er Nokia fan boy, for må være kjedelig å få samme telefonen gang på gang, kun med nye deksler rundt. For det er jo det S60 har blitt. En og samme telefon, resirkulert i nye innpakninger, gang på gang på gang på gang....

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Er dere helt på tur eller?

 

2000 kroner billigere, hvorfor i huleste skal en telefon koste 2000 kroner mindre, bare pga den kommer med 8gb(N97 har 32gb) og er mindre i fysiske mål.

 

Det finnes nok av folk som syntes Nokia N97 er for stor, og kanskje de treffer litt flere kunder med en litt mindre versjon.. Selv om jeg er litt enig med Poe akkurat angående spørsmålet om hvor mye vits det er i denne modellen.. men det er bare min meningen(liker litt store telefoner jeg)

 

OFTE er det slik at når noe kommer i mindre innpakking men med så og si samme specs så blir varen dyrere.. Og her vil dere at den skal bli mye billigere..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...