Gå til innhold

Jann - Ove - litt rar, litt smart.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hvorfor ikke? Vil tro det er bedre å utdype litt selv enn å la folk snoke rundt i tråder jeg har startet og/eller deltatt i for å finne ut litt om meg. Jeg bruker å gjøre akkurat det om jeg blir nysgjerrig på andre forumdeltakere, og det er sikkert flere som er det. Informasjon gir perspektiv.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Tja, hvorfor ikke? Vil tro det er bedre å utdype litt selv enn å la folk snoke rundt i tråder jeg har startet og/eller deltatt i for å finne ut litt om meg. Jeg bruker å gjøre akkurat det om jeg blir nysgjerrig på andre forumdeltakere, og det er sikkert flere som er det. Informasjon gir perspektiv.

 

 

Om man man sier at man ikke bryr seg om hva andre sier, betyr det ikke nødvendigvis at den personen du snakker med utretter det samme målet ved og snakke om seg selv.

- Personen kan være usikker på enkelte ting og velger og skrive for og finne ut hva slags tilbakemelding en vil få på og bare skrive.

 

Temaet kan være upassende ukorekt og bilde ligner heller ikke på personen selv.

Men mange måter og definere en Lese nerd på som har lest for mye og rett og slett har fått nok av det, og kan finne ut av hva han er god for.

 

Det er ikke meningen at noen skal svare direkte på dette men med polisi kan dere velge og diskutere problemstillingen han setter for seg selv videre nedover.

 

Mvh.

Ravnene

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 år senere...

Havnet borti trafikklærerutdaninngen på Hint Stjørdal, uten at jeg helt kom noen vei med det. Det var ikke helt meg, og jeg passet som vanlig ikke inn.

 

Flyttet hjem igjen, og har hatt et par år pause, uten at jeg har gjort stort fornuftig. Har kjørt opp til bil med henger / traktor, og gjort et lite forsøk på å lære meg å like hester. Kjøpt meg hytte.

 

Nå i høst fant jeg ut at det kanskje var på tide å innse at jeg har talenter som burde kunne fungere i IT-bransjen på et eller annet vis, og at nettstudier innen informasjonsbehandling kanskje kan være noe for meg. Sånn ellers er jeg fremdeles en lite sosial nerd, som trives best alene med firbeint selskap.

 

Hva med deg, Herr Brun?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...