Gå til innhold

Test: Chieftec Dragon II Miditower Black


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg har bling- og horelysfobi, så dette kabinettet må jeg nok passere på. Har en del andre Chieftec-kabinetter fra før, og er vel forholdsvis fornøyd med dem. Chieftec er nok ikke kongen på haugen når det gjelder kabinettdesign, men de er jo ganske utbredt fordi de er billige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Yay! Jeg som er så fornøyd med mitt gamle Dragon-kabinett, så ble jeg gla når jeg så denne artikkelen... men det sank raskt til skuffelse når jeg så bildet av et opplyst kabinett, ala 00-ish...

Samt støy som skribenten nevner her, gjør at jeg alikvel ikke kommer til å kjøpe dette ved neste utbytte.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg har bling- og horelysfobi, så dette kabinettet må jeg nok passere på. Har en del andre Chieftec-kabinetter fra før, og er vel forholdsvis fornøyd med dem. Chieftec er nok ikke kongen på haugen når det gjelder kabinettdesign, men de er jo ganske utbredt fordi de er billige.

Har samme fobien selv. For oss er nok sharkoon mer interessant...

Lenke til kommentar

slenger meg på denne "horelys" debatten...

 

likte veldig godt masse lys for 2-3 år siden, men er ikke helt inn i det lenger... men nzxt hush liker jeg veldig godt... selv om det er en del *bling*

 

alt jeg egentlig venter på er en ala antec 300 bare litt større så det er plass til noe større på grafikkfronten en GTX260... og gjerne med sort interiør...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

har sjølv dragon 1, og har faktisk modifisert det framfor å skaffe nytt. Vekta er rundt 20kg med alt stæsj inni, men å reise på LAN med det anser eg ikkje som noke problem (og eg LANer ganske ofte). Det verste e faktisk åssen eg trygt skal få fram skjermen :p

 

For meg e tung vekt en antydning på kvalitet. Har sett en del lettvekterkabinett der metallet blir bulka av at du knipsa på det, eller er dekt av knirkeplast. Dragonen derimot har så solide metallplater at vi brukte ei halv vinkelslipeskive på å få hål til pleksiglasset i sidedøra :p

 

post-131115-1253453008_thumb.jpg

Endret av olz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...