Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte at de låter bra med iPhone OS 3.0, dog fungerer ikke knappene 100%. Volum funker fint, play/pause på strømtasten funker. Det går ikke å skifte sang, men det er ikke så farlig for min del. Mulig dette løser seg etterhvert som iPhone får oppdateringer og blir mer kompatibel med forskjellig utstyr.

 

Digger blåfargen også! :D

 

EDIT: Kan også nevne at byggekvaliteten virker helt ypperlig, føles like god som Koss PortaPro eller Sennheiser PX100. Da disse har samme type øreputer føler jeg de passer best til sammenligning, jeg har begge og har ingen problemer med å bytte de ut med BTH002. Digg å slippe ledning, og å få mikrofon uten å legge til en meter til med ledning eller holde telefonen a'la 1920-tallet er også ganske comfy! :)

Endret av Th3obald
Lenke til kommentar
Hvis du har en HTC-telefon, bør du altså prøve hodesettet i butikk først eller være forberedt på å bruke angreretten om du opplever skurring.

 

Husk at man kun har angrerett ved kjøp på internett. Syns i tillegg det er helt feil av en journalist å oppfordre til bruk av angrerett.

Lenke til kommentar
Hvis du har en HTC-telefon, bør du altså prøve hodesettet i butikk først eller være forberedt på å bruke angreretten om du opplever skurring.

 

Husk at man kun har angrerett ved kjøp på internett. Syns i tillegg det er helt feil av en journalist å oppfordre til bruk av angrerett.

Ja, dette burde kommet bedre frem. Har nå gjort det tydeligere at angreretten gjelder nettbutikker.

 

Har ingen betenkeligheter med å oppfordre til bruk av angreretten, og ser ingen grunn til at jeg skulle ha det :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om en Buletooth transmitter med 3.5mm jack, og det må jo da vere Bluetooth 2.1? Klarer bare å finne med eldre Bluetooth versoner.

 

Om jeg skal kjøpe disse vil jeg ha muligheten til å bruke dem til hardware i heimen som ikke har innebygd Bluetooth. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...