Gå til innhold

Mr123.com, er det scam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ingen erfaring med den, men ting er ikke så billig som det ser ut som, du må kjøpe retten til å by på noe. Det koster inntil 15 kr per pud.

 

Så setter flere en ting på autobud, 10 øre økning per bud og de byr seg opp fra 0 til 400 kr så har mr123 tjent 4000 * 10 = 40 000,- på auksjonen, selv om tingen ble solgt for 400,- ( Med et snitt på 10 per bud lagt inn )

Lenke til kommentar
koseptet er jo genialt for de som driver det sin del, at lotteritilsynet mener de ikke er lovlige i norge og prøver stoppe de med be telenor/netcom ikke ta imot meldingene for de lover jo bra for hvor grei siden er for kundene.

 

På samme måte som konseptet the 5 percent community var genialt for de som driver det? Personlig synes jeg ikke konsepter er bra bare fordi en lyssky bakmann tjener på det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Så den flatskjermen som ligger ute akkurat nå med bud på 3106 kr har generert ca 310.600 kr til eierne av nettauksjonen. Som forresten er et selskat fra Kypros og heter

 

West Camp Synergy Ltd

35 Stratigou Makrigianni 101 Block A

Rozalia Court

Limassol 3022

Kypros

MVA-nummer CY 10220807Y

 

Hmpf !

 

Lurer på hvor man kjøpe aksjer i det selskapet?

 

Jeg lurer også på hvordan man kan finne ut om budgiverne er ekte?

 

Rain007No

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg registrerte meg nettopp etter tv reklamen og fikk 10 gratis bud....

 

Dette er noe forbaska svindel!! 10 øre opp pr. bud.... latterlig!! Tar jo 4 dager bare for å "vinne" en hårbørste!

 

Kommer ALDRI til å kjøpe bud.... Helt tåpelig! Da er netthandel...eller hva den heter, den "andre" aksjonssiden, bedre. Selv om de har mye søppel der.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Bare lureri, så auksjon der på en bil, (gikk inn der etter TV reklame), så det gikk ann å by med mobilen utenom å være registrert, stod ikke noe om betingelser, eneste som stod der var at du måtte sende et kodeord til et nummer.

Gjorde dette 2 ganger, etter det tenkte jeg at det er lettere å gjøre det via PC'en, heldigvis skumleste jeg igjennom betingelsene siden det lukta lureri lang vei, så det stod 3€ eller noe inærtheten av det for å by med mobil og 1.5€ for¨å by via PC'en.

 

Jaggu er jeg glad jeg registerte meg, ellers hadde det kommet en mega dyrt mobil regning etter en tid :p

 

De kan da umulig være lov i norge å skrive dette utenom å liste opp at det koster 25,- pr. melding ?

post-89620-1259948170_thumb.png

 

sms0019 er meg :(

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen interesante utdrag fra brukeravtalen til MR123.COM

 

11. "Mr123 forbeholder seg retten til å gjenåpne en auksjon og kjøper mister da retten på auksjonsproduktet. Dersom dette skjer er kjøper ikke refundert for budene han/hun brukte på auksjonen."

 

17. "Mr123 er ikke ansvarlig for produktinformasjon og -spesifikasjoner på Mr123.com."

 

http://www.mr123.com/index.php?id=register

 

Litt detektiv arbeid for den kreative: Forsøk å finne returadressen for varen om den skulle være skadet, eller at du angrer på kjøpet..

Lenke til kommentar
Noen interesante utdrag fra brukeravtalen til MR123.COM

 

11. "Mr123 forbeholder seg retten til å gjenåpne en auksjon og kjøper mister da retten på auksjonsproduktet. Dersom dette skjer er kjøper ikke refundert for budene han/hun brukte på auksjonen."

 

17. "Mr123 er ikke ansvarlig for produktinformasjon og -spesifikasjoner på Mr123.com."

 

http://www.mr123.com/index.php?id=register

 

Litt detektiv arbeid for den kreative: Forsøk å finne returadressen for varen om den skulle være skadet, eller at du angrer på kjøpet..

W00t! Det er det verste jeg har hørt...

Faderullan at ikke jeg har funnet på noe slikt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...