Gå til innhold

Ny E-modell fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Møt arvtakeren til E51.

 

 

 

Les mer

 

Ser ut som en verdig arvtaker.. Likte E51 veldig godt, men det ser ut som de har gjort E52 så og si perfekt.. God batteritid, gps+digital kompass, 3.5jack, 2.4" skjerm er en passelig størrelse også har denne fått 600mhz CPU.. N97 fikk 434mhz og denne lille saken får 600mhz, hvorfor Nokia?

 

Det blir nok en slik en når den endelig kommer på markedet!

Lenke til kommentar

Dette er nøyaktig samme mobil som E55, i andre fargetoner, uten QW-ER-TY og med litt lavere pris. At dette ikke nevnes i artikkelen er jo ganske snodig, og ikke er det listet som en relevant "Les også"-sak heller.

 

 

Ser ihvertfall ut til å bli en flott modell det her, for de som er skeptiske til E55's tastatur.

 

E50 var fantastisk i sin tid, samme var E51 og sannelig blir nok E52 det også. Her får man rett og slett alt, til en fin pris, i en veldig fin innpakning.

 

edit:

Klikk deg inn på YouTube for HD-video.

Se filmen hos Youtube

 

Endret av genser
Lenke til kommentar

For all del, ikke unnskyld til meg. Dette er ikke noe stor sak, men om noen skal ha unnskyldning må de være de som bruker Amobil som sin primære kilde for informasjon om mobilmarkedet, og som ikke er her på forumet.

--

 

 

Uansett, jeg ser du har endret litt på artikkelen, men du har jo bare erstattet noen feil med noen andre.

 

For at dette skal kunne gjøres i søvne får du en oversiktelig liste:

 

Et annet viktig poeng er at E52 er tilnærmet en kopi av E55, hvis man ser bort i fra menytastene.

Du mener talltastene, skrivetastene, eller hva det nå heter.

 

I butikkene: 2 kvartal 2009 ... Utgivelsesdato:

2. kvartal 2009 ... "Nokia E52 vil komme i salg i løpet av andre kvartal"

Riktig er 2. halvdel 2009, ikke kvartal.

 

Plattform: Symbian, Series 60 v. 3.1

Riktig er Series 60 v 3.2.

 

Teknologi: GSM/EGSM 850/900/1800/1900, 3G, Wi-Fi, Bluetooth 2.0, A2DP.

A2DP er uthevet.

 

Annet: Mini USB, 3,5 mm-spor

Riktig er Micro-USB. Kalles jack, ikke spor.

 

Lanseringsartikkelen om E75 og E55 er ennå ikke relaterte nyheter på siden av artikkelen.

 

 

I frykt for å fremstå som hoverende, men er det ikke snart på tide at jeg sender inn skattekortet mitt? Nå har jeg drevet korrekturlesing pro bono for dere i omtrent 5-6 år.

Lenke til kommentar

Nå begynner det å komme seg, Silje! :) Ser du har fikset opp i det meste. Likevel står det fortsatt 2. kvartal 2009 i Produktinformasjonsboksen.

 

Jeg oppdaget også dette nå:

Den skal nemlig ha en hviletid på 23 og 29 dager, i henholdsvis GSM- og 3G-nettet.

Er vel omvendt? :)

 

 

Og her er en video til av mobilen, ser fantastisk ut:

Lenke til kommentar
Nå begynner det å komme seg, Silje! :) Ser du har fikset opp i det meste. Likevel står det fortsatt 2. kvartal 2009 i Produktinformasjonsboksen.

 

Jeg oppdaget også dette nå:

Den skal nemlig ha en hviletid på 23 og 29 dager, i henholdsvis GSM- og 3G-nettet.

Er vel omvendt? :)

 

 

Og her er en video til av mobilen, ser fantastisk ut:

 

Nå skal alt være fikset. Ang. produktinformasjonsboksen skal jeg varsle vedkommende som har lagt produktet inn i prisguiden.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...