Gå til innhold

Nå er Xperia X1 oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv R2AA008 på min (Norsk utgave)

 

Og vil si panel-delen gikk mye raskere enn forrige versjon som var engelsk (mener den var på R1xxxxx).

 

En del andre ting som fungerer bedre også, og stabiliteten er bedre. Har ikke hengt seg 1 gang etter oppdatering til Norsk OS med R2AA008.

Lenke til kommentar

2 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det offtopic som er slettet.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Alle i Norge til nå, har jo engelsk OS. Hvordan forholder man seg hvis man vil fortsette å ha engelsk OS? Noen hos Amobil som vet?

 

Tviler på at oppdateringen gjør engelske X1 om til Norsk. For å endre språk må man endre ROM og ikke bare oppdatere. Så for deg er det vel bare å bruke SEUS og så vil X1 være engelsk etterpå :)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Hei!

 

Alle i Norge til nå, har jo engelsk OS. Hvordan forholder man seg hvis man vil fortsette å ha engelsk OS? Noen hos Amobil som vet?

 

Tviler på at oppdateringen gjør engelske X1 om til Norsk. For å endre språk må man endre ROM og ikke bare oppdatere. Så for deg er det vel bare å bruke SEUS og så vil X1 være engelsk etterpå :)

 

Takker!:-)

Endret av osmano
Lenke til kommentar
Hei!

 

Alle i Norge til nå, har jo engelsk OS. Hvordan forholder man seg hvis man vil fortsette å ha engelsk OS? Noen hos Amobil som vet?

 

Tviler på at oppdateringen gjør engelske X1 om til Norsk. For å endre språk må man endre ROM og ikke bare oppdatere. Så for deg er det vel bare å bruke SEUS og så vil X1 være engelsk etterpå :)

Nå er det jo nettopp ROM-en som oppdateres, dvs. den gamle erstattes med en ny. :thumbup:

Endret av laaban
Lenke til kommentar

Responsen i mobilen er jevnt over bedre, selv om den alltid har vært kjapp. Det er mest bugfikser såvidt jeg har fått med meg fra folk som har gått inn for å fremprovosere de gamle kjente.

 

 

SEUS vil oppdatere mobilen til samme språk som allerede er installert, den vil ikke installere GENERIC_NO ROM på en GENERIC_UK-modell selv om du er i Norge.

 

For å installere et annet språk må man gå utenom SEUS. Det er vel kanskje ikke innenfor regelverket å diskutere sånt her, men det finnes et visst forum (xda-developers) der man kan lese om slikt.

 

 

PS: Det er en skrivefeil i artikkelen. Pirking, men dog; Det er R2AA008 ikke 006 som er den nye versjonen. Eller ROM 1.03.931.8 om man vil.

Lenke til kommentar
For å installere et annet språk må man gå utenom SEUS. Det er vel kanskje ikke innenfor regelverket å diskutere sånt her, men det finnes et visst forum (xda-developers) der man kan lese om slikt.

 

Jeg mener det er lov her. Hvis du ikke gjør det for å låse opp en operatørlåst telefon.

Lenke til kommentar
For å installere et annet språk må man gå utenom SEUS. Det er vel kanskje ikke innenfor regelverket å diskutere sånt her, men det finnes et visst forum (xda-developers) der man kan lese om slikt.

 

Jeg mener det er lov her. Hvis du ikke gjør det for å låse opp en operatørlåst telefon.

Tror også dette er "stuerent" for Windows Mobile, til forskjell til Apple sine produkter. Det er vel en av fordelene med WM at man kan tilpasse telefonen etter eget ønske. XDA-developers er et godt eksempel på kreativiteten og engasjement rundt WM. Der finner man svar på det meste ang. WM-telefoner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...