Gå til innhold

Kulturo: Zac Efron blir en pirat


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ingenting! Zac Efron i Pirates of the Carribean!? Lillebror til Sparrow?

Dette er for utrolig deprimerende og dumt til å være sant! :idea: Jeg blir kun fornøyd om han blir mobbet, slått og tar selvmord i filmen eller noe lignende... :D

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Film nr. 1 var såvidt ok. Nr. 2 var helt elendig. Nr. 3 var så dårlig at jeg prøver å fortrenge traumene som kommer i tunge stunder. På samme nivå som Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer. Som igjen er en av de værste filmene jeg noensinne har sett. Når de nå skal begi seg ut på den fjerde filmen fyller de for min del betong i sin egen grav.

Lenke til kommentar
Når de nå skal begi seg ut på den fjerde filmen fyller de for min del betong i sin egen grav.

Einig. Greit nok at Zac Efron er Hollywoods nye prettyboy og ei stor inntektskjelde for Disney (på lik linje med Miley Cyrus *Grøss*), og at han i framtida må få større oppgåver enn Highschool-klisje-runking å bryne seg på. Men å kaste han inn i eit allereie synkande skip kan definitivt vera ein career-ender. Heile greia vitnar berre om at Hollywood bryr seg mest om å le heile vegen til banken, i staden for å caste skodespelarar som kan levere varene publikum vil sjå.

 

For all del, sikkert mange teens og pre-teens der ute som vil sjå Zac Efron som søt pirat. Eg for min del vil ha noko igjen for pengane eg investerer i kinobillettar.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Fy faen hvor denne filmen kommer til aa suge. Tror ikke engang Depp klarer aa heve denne skuta nei.

Dette hadde ikke funka selv om Zac plutselig over natta ble verdens beste skuespiller, han passer ikke utseendesmessig engang.

 

1 var bra. 2 var grei nok. 3 var litt snodig, men 4ern kommer til aa bli FÆL.

Haaper for guds skyld jeg tar feil her, fordi jeg virkelig har lyst til at alle filmer som blir laget skal være geniale :p

 

EDIT: Kunne seriöst(!) fylt opp dette innlegget med saa mange banneord at jeg ville blitt permbannet akkurat naa. Dette er bare for dumt.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Postet vel denne i tråden om traileren for HMS3, men det er jo dyrt å produsere genetisk perfekte unger: http://www.theonion.com/content/video/disn...eils_its_latest

Tenkte på den filmen når jeg leste artikkelen.

 

Tror ikke akkurat at gamle Walt Disney hadde vært glad hvis han hadde sett hvordan Disney oppfører seg nå. Er bare ute etter lettjente penger på bekostning av kvalitet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...