Gå til innhold

Anmeldelse: Pro Evolution Soccer 2009 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke spilt noen av de særlig men har en kameratgjeng som er ganske hekta på fotballspill og de mener alle at PES er best fordi det er mye mer dybde i gameplayet. I FIFA så ser du repeterende handlinger mens PES kan overaske deg etter år med spilling..

Lenke til kommentar
Mens amatøranmelderene i tabloide VG og Dagbladet fokuserer på alt annet enn gameplay, så viser Gamer.no og forsåvidt også Carl Thomas Aarum i Game Reactor at det fortsatt finnes kloke hoder der ute som også fokuserer på GAMEPLAY. Herlig.

 

Jeg har aldri vært mer enig med noen som liker U2! :thumbup:

Karakteren reflekterer PES-serien godt, så mange minuser, men et gameplay som gjør at spillet er uslåelig i lengden. Styrkene til de to spillene er de samme fremdeles, selv om Dagbladets journalist prøver å innbille oss om at det er annerledes.

 

Lisenser, grafikk, stemning, menyer, moduser VS Gameplay

 

Jeg har aldri vært i tvil om hva som er viktigst!

Lenke til kommentar

Tradisjonen fortsetter, PES er best på fotballrealisme og gameplay, mens FIFA er best på alt rundt selve kampene :)

Min løsning blir gjerne:

 

FIFA09 og "Be-a-pro", samt litt diverse ligaer når jeg er ALENE, med kompiser og online blir det PES09!

Merker fort at holdbarheten er best på PES, det kan jeg spille i mange mange timer uten å egentlig gå lei, mens jeg alt merker at noen få timer med FIFA09 er nok i lengden, ikke noe dårlig spill men ikke det jeg spiller mest av i store porsjoner.

Lenke til kommentar

Problematisk online i år igjen?!?!

 

Dersom PES09 også hakker og henger i hytt og gevær online så er jeg rett og slett NØDT å velge FIFA09, desverre.

 

Spiller med kompiser rundt om i landet stort sett, i fjor var det umulig å gjennomføre med PES. Utolig at de ikke klarer å få orden på dette!!!!

Lenke til kommentar
Mens amatøranmelderene i tabloide VG og Dagbladet fokuserer på alt annet enn gameplay, så viser Gamer.no og forsåvidt også Carl Thomas Aarum i Game Reactor at det fortsatt finnes kloke hoder der ute som også fokuserer på GAMEPLAY. Herlig.

 

Jeg har aldri vært mer enig med noen som liker U2! :thumbup:

Karakteren reflekterer PES-serien godt, så mange minuser, men et gameplay som gjør at spillet er uslåelig i lengden. Styrkene til de to spillene er de samme fremdeles, selv om Dagbladets journalist prøver å innbille oss om at det er annerledes.

 

Lisenser, grafikk, stemning, menyer, moduser VS Gameplay

 

Jeg har aldri vært i tvil om hva som er viktigst!

 

Kunne ikkje vore meir enig ! Gameplay er alt. Gler meg til imorga, og håper og reknar med det ligg i postkassa ;)

Lenke til kommentar
Problematisk online i år igjen?!?!

 

Dersom PES09 også hakker og henger i hytt og gevær online så er jeg rett og slett NØDT å velge FIFA09, desverre.

 

Spiller med kompiser rundt om i landet stort sett, i fjor var det umulig å gjennomføre med PES. Utolig at de ikke klarer å få orden på dette!!!!

 

Og derfor er det ikke 1% tvil en gang for meg at jeg bare TRENGER Fifa. Fifa 09 har steppet det opp big time på gameplay i år, lite tvil om det, pluss UTROLIG mange moduser med klubb, be a pro sesongene osv. Fifa 09 sliter med litt ting i gameplay, men PES sliter med mer dessverre. Se på demoen, de røde kortene for vanlige taklingene, what?

 

Men bare GLEM alt det, er onlinespill + moduser som tar PES vekk fra meg. Joda, gameplay er alt blablabla, det sier PES fanboys alltid. (Sier ikke at noen her er fanboys) Men i 2008-2009 er noe av det viktigste onlinespill, og de som kjøper bare PES og ikke Fifa; vel de må være folk som bare spiller alene eller med kompiser på samme sted, fordi Online funker bare ikke. Har prøvd dette spillet i 2 timer+ hos en venn som fikk det sendt til han i dag tidligere, og det var vanskelig mtp. dommeren. Online er det lite, og er ikke noe bra og lagger litt.

 

Fifa 09 har vunnet årets fotballspill fight for min del, som den gjorde i fjor.

 

(Alt er basert på next-gen)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...