Gå til innhold

Demo: Sacred 2: Fallen Angel (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt den tyske demoen i en stund. Har spilt Sacred siden det kom ut. Selv med en buggy start så synes jeg spillet er mye bedre enn de fleste andre hack & slash.

 

Kan anbefale Sacred 2 til alle som f.eks likte Diablo 2, Titan Quest og lignende. Masse nye elemeter i Sacred 2 som er verdt å få med seg. Spillet flyter utrolig godt, animasjonene ser veldig bra ut (det jeg har sett hittil iallefall). Bosskampen på slutten av demoen er også morsom og utfordrende (De første gangene).

Lenke til kommentar

Jeg synes karakterutviklingen i Sacred er mye mye bedre enn det den er i Diablo. Du må velge hvilken vei du vil gå, og du kan gi deg selv veldig mye ekstra i den rettningen ved hjelp av enchanting.

 

På Sacred 2 er det ikke helt det samme som den første, du har en del flere valgmuligheter. Men når det gjelder valg av combat arts, så er det det samme. Du kan bruke 1,2,3 eller 4 andre runer for å få den du ønsker. Med 1 rune er prisen sinsykt, men med 4 så er den på 500,-.

 

Gizmo, det er singelplayer og multiplayer. Fungerer på samme måte som f.eks Diablo 2. Du har en onlinebit som er låst, dvs at characteren eller serverne ikke ligger på din pc.

Lenke til kommentar
Klarer ikke å få spillet til å starte, har installert to ganger, begge ganger kommer det bare en feilmelding om at "Sacred 2 har bla bla bla, vil du avslutte programmet?"

 

Noen andre med samme problem?

 

Jeg får ikke installert demoen engang, låser seg med en gang

 

Hm - ser ut til at det var pga. anti-virus osv. Irriterende uansett, men har ventet lenge på det spillet her, lettere spent =)

Lenke til kommentar
Klarer ikke å få spillet til å starte, har installert to ganger, begge ganger kommer det bare en feilmelding om at "Sacred 2 har bla bla bla, vil du avslutte programmet?"

 

Noen andre med samme problem?

 

Jeg får ikke installert demoen engang, låser seg med en gang

 

Hm - ser ut til at det var pga. anti-virus osv. Irriterende uansett, men har ventet lenge på det spillet her, lettere spent =)

 

Hvilken anti-virus har du?

Lenke til kommentar
Hvilken anti-virus har du?

 

Trend-Micro for øyeblikket, slo den av og da fikk jeg startet installering.

 

Installasjon gikk greit, men så snart jeg starter demo og skal til å begynne å spille (start game osv) så blir det helt svart skjerm, og er nødt til å resette PC.

 

Edit: Svart skjerm, men har lyd - høres ut som vind som blåser i trær.

 

Edit II: Se her ja, bluescreen og greier, festlige saker

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Jeg har fått installert spillet, men det vil ikke starte. Får denne feilmeldinga:

 

"This application has failed to start because PhysXLoader.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem."

 

Har re-installert, men til ingen nytte, samme feil.

 

Noen som har opplevd samme feil?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...