Gå til innhold

Verdens første Android-mobil lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut det der, men tenker jeg heller kjøper en Touch HD og legger inn Android på den når det kommer (så sant android har støtte for software keyboard out-of-the-box).

 

Designet var også relativt grufullt, synes de kunne løst det på en litt annen måte.

 

edit:

Meningen med at tastene på fremsiden ikke skyves opp sammen med skjermen er vel at du enklere skal kunne bruke tastene samtidig som du har ute tastaturet. Grei tankegang forsåvidt, men det gjør jo at tastaturet blir mindre og designet vesentlig mindre strømlinjeformet.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Ser ut til å ha beste software av alle mobiler på markedet i dag. MEN å bare kunne synkronisere via internett er jo vanvittig! Det forandres nok etter hvert, det vil komme MS exchange (+ office?) og mer software etter hvert som antall brukere øker. Da vil jeg løpe og kjøpe.

 

Moblilen ser ikke veldig pen ut, og har en diger "leppe på bunnen". 3.17 tommer med 400 x 240 står veldig i skyggen av HTC HD med 3,8 tommer og 4 x så mange pixler. Men dette er vel bare starten.

Endret av hungry hippo
Lenke til kommentar
...det vil komme MS exchange (+ office?)...

 

Jeg så/hørte direkte fra lanseringen, og jeg mener de sa at den kunne lese office- og pdf-dokumenter. I tillegg sa de at MS Exchange ikke var støttet nå, men at det kanskje kommer senere (mulig det var i forbindelse med tredjepartsutviklere). Fikk ikke med meg alt, siden jeg bare hadde det på i bakgrunnen, så jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar

Greit nok at designet ikke gjør mobilen noe dårligere. Men den ser virkelig grufull ut. Håper de legger mer energi i neste android mobil om denne blir populær. Håper også de løser det slik som andre HTC mobiler og bruker designet fra feks Touch Pro eller Tytn. En større skjerm hadde heller ikke skadet. HTC klarer bedre enn dette og skuffer at de ikke viser det.

 

Men for all del. Det er den mest spennende HTC mobilen så langt og er virkelig glad for at de lanserer en linux mobil. Gleder meg til den kommer til Norge.

Lenke til kommentar
Den må ha blitt slått ganske hardt med "the ugly stick", for pen var den ikke. Ellers så er det jo spennende med en linuxmobil som virker rett ut av boksen. Den har jo en del mangler syns jeg, men kan jo vere prisen kan veie opp for noe av det. Håper det kommer flere linuxmobiler med litt bedre specs etter hvert.

 

Velger selv og tro at de ikke kjører full pupp slik som med feks WM for og se ann hvordan mobilen selger. Går det bra med salget så satser de hardere. Forhåpentligvis kan Linux mobilens specs nå samme høyde som WM mobilene.

 

Om det er slik de tenker tar de en sjanse da men (syns hvertfall jeg)...

Lenke til kommentar

Så spørs det bare når den kommer til Norge da, har på følelsen av at det kommer til å ta en lang tid.

Tror faktisk det samme som skjedde Iphone kan skje igjen (Ny modell kommer ut her i Norge før den gamle).

 

 

Hands on video:

Får litt mer info enn det man fikk på pressemeldingen.

Endret av FedoraHelper
Lenke til kommentar

Heisann, hvor er de hateboysa som kastet seg over og angrep iPhone 3G da den heller ikke har stereo bluetooth, blitz/fotolys, eller mulighet for å ta opp video??

 

Dette er jo mangler som gjorde iPhone 3G totalt ubrukelig i deres øyne.

 

Merk at man også må ha gmail konto.

 

Kilde

 

 

Eller er det forskjellsbehandling av mobiler nå om dagen?? :tease:

Endret av PL610
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...