Gå til innhold

HTC lanserer tre nye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og en pris som er konkurransedyktig med Sony Ericson og Nokia, men de nye telefonene dems kommer vel til og koste skjorta av de fleste nordmenn de og

 

HTC er i en annen liga enn SE og Nokia og skal selvsagt ikke konkurrere i pris. Det ville blitt kjedelig.

 

Men enig, morsomt at de virkelig satser nå! Synd man nettopp har kjøpt Diamond, men det får være en annen sak :p

Lenke til kommentar

Sorry ass! Det hjelper lite med verdens beste hardware og når den kjører et OS som er for tregt og har masse irriterende mangler. Har hatt mange HTC telefoner og syntes nå det er helt nydelig å bruke en basic Nokia telefon som faktisk responderer slik man forventer :)

 

Kanskje Android er løsningen?

Endret av DrIvar
Lenke til kommentar
Sorry ass! Det hjelper lite med verdens beste hardware og når den kjører et OS som er for tregt og har masse irriterende mangler. Har hatt mange HTC telefoner og syntes nå det er helt nydelig å bruke en basic Nokia telefon som faktisk responderer slik man forventer :)

Da tror jeg heller at du ikke helt er i målgruppen til Windows Mobile... ;)

Lenke til kommentar
Sorry ass! Det hjelper lite med verdens beste hardware og når den kjører et OS som er for tregt og har masse irriterende mangler. Har hatt mange HTC telefoner og syntes nå det er helt nydelig å bruke en basic Nokia telefon som faktisk responderer slik man forventer :)

Da tror jeg heller at du ikke helt er i målgruppen til Windows Mobile... ;)

 

Joda, er absolutt det. Har en TytnII som jeg har brukt en stund. Til og begynne med var jeg ganske fornøyd, men etterhvert som man bruker den er så mye irriterende detaljer på den at den ble frustrerende i bruk. Det mest irriterende er mangel på respons. 3 sekunder på å snu skjermen osv osv.... Den dagen det kommer en windows mobil som er smooth å bruke skal jeg handle :)

 

Tviler på at det skjer da... Enten må hardware bli dødsrå uten å bruke mye strøm for å dra OS'et, eller OS'et må skrives om.

Endret av DrIvar
Lenke til kommentar
Men det er vel bedre med en telefon som bruker 3 sekunder på å snu skjermen enn en telefon som ikke kan snu skjermen i det hele tatt? :p

 

Tjoa, det er vel smak og behag... Hvis man skal svare kjapt på en melding som kommer inn og flipper opp tastaturet og begynner å skrive så funker det ikke. Den bruker for lang tid på å gjøre seg klar, og skriver du i tillegg kjapt så stokker den gjerne om bokstavene fordi den ikke får det med seg...

 

Nok syting fra min side - det er ingen perfekte mobiler der ute uansett så det er bare å velge den som er funker best for den enkelte :)

Lenke til kommentar

Har selv en Sony-Ericsson W960i. Har tidligere hatt flere Windows Mobile mobiler (alt fra Motorola mpx220, qtek og htc) W960i er vel så treg som enhver Windows mobil. Noe som skuffet meg veldig. Skal man ha såpass avansert system så må man bare regne med litt døtid på mobilen. Iphone feks er ganske rask, men der har du et oprativsystem som er så lukket det går ann å bli... Får bare vente tålmodig til telefonene får mer mhz og større minne...

Lenke til kommentar
Sorry ass! Det hjelper lite med verdens beste hardware og når den kjører et OS som er for tregt og har masse irriterende mangler. Har hatt mange HTC telefoner og syntes nå det er helt nydelig å bruke en basic Nokia telefon som faktisk responderer slik man forventer :)

Da tror jeg heller at du ikke helt er i målgruppen til Windows Mobile... ;)

Joda, er absolutt det.

Ikke for å være altfor pirkete, men om du klarer deg med en "basic Nokia" og er fornøyd med det, så ville jeg sagt at du ikke er i målgruppen. Målgruppen er vel mer forretningsfolk som vil ha tilgang til epost, alle kontakter for firmaet, ha en god kalender, og så videre.

 

Det er det jeg forteller dem som spør meg om de bør kjøpe en HTC. Opplevelsen med en slik telefon varierer VELDIG fra person til person, og er i hovedsak styrt av behovet man har. Mine basisbehov har i løpet av de siste årene blitt:

- Støtte for Exchange

- Qwerty-tastatur i hardware (software er ikke like bra, og ja, det gjelder også iPhone)

- God(!) internett-browser

 

I tillegg er det veldig ønskelig med applikasjoner som

- støtter Remote Desktop

- spiller video og musikk

- jeg kan lage selv om jeg skulle ha behov for det, og der er .NET CF helt genialt

 

Altså er Touch Pro (og tilsvarende) midt i blinken for meg.

 

 

Bruker man en basic SE eller Nokia, som stort sett kanskje kan skilte med godt kamera og smiley'er i SMSer, er man et godt stykke fra en slik telefon. Slike telefoner dekker garantert noen behov, men ikke mine. :)

Lenke til kommentar
Ikke for å være altfor pirkete, men om du klarer deg med en "basic Nokia" og er fornøyd med det, så ville jeg sagt at du ikke er i målgruppen. Målgruppen er vel mer forretningsfolk som vil ha tilgang til epost, alle kontakter for firmaet, ha en god kalender, og så videre.

 

Du har rett i det men HTC har nok ambisjoner om å selge telefoner til fler enn de som primært trenger en telefon med støtte for Exchange og RDC.

 

HTC er bra det, men det er bare så usmooth å bruke syntes jeg og tror det er mange som er enige i det. Folk vil ha telefoner som fungerer kjapt og elegant isteden for å være en klamp rundt foten. Iphone viser ihvertfall at det er mulig og setter kanskje standarden på mange måter - synd at hele Iphone greia er designet for å gjøre deg avhengig av Aple greier og sakte men sikkert suge penger ut fra kontoen din...

 

... og merkelig nok har jeg ikke funnet smiley på Nokia telefonen :)

Endret av DrIvar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...